56. dio

691 30 0
                                    

.🔞🔞🔞.
Kada je otvorio vrata, za par koraka smo se našli u blizini kreveta na koji me je polako spustio, ljubeći me, a zatim se spustio na mene, ne prekidajući naše strastveno ljubljenje. Prstima sam prelazila preko njegovih leđa dok je on svoje ruke držao pored moje glave, a zatim. Usne je prebacio na vrat s upućenim jednim pogledom. Ostavljao je sitne poljupce po mom vratu koji je već sada bio naježen, a onda je obuhvatio grudi koje su stale u njegove šake i stiskao ih jače. Otelo mi se par uzdaha. Svaki put kada sam uzdahnula, on se osmijehnuo.
D: Ahh Matija, ne..moj.
Stao je s ljubljenjem kao i sa radnjom koju je radio do tada, a potom me je pogledao.
M: Šta je bilo, malena?
Tiho je izgovorio na uho, od čega mi je jeza prošla tijelom, a zatim sam ga poljubila. Uzvratio je, stavljajući ruku ispod moje majice i nastavljajući sa radnjom od maloprije.
M: Smeta li ti?
Nisam mu ništa odgovorila već sam ga samo nastavila ljubiti i tada sam mu zavukla ruke ispod majice i pokušala je skinuti, pomogao mi je, skinuvši je i gledajući me provokativno.
M: Nije pošteno.
Rekao je prije nego što me je poljubio.
D: Mm?
M: Ja..sam bez..majice
Pričali smo, razmjenjivajući poljupce.
D: Lijek..za oč..i.. ahh
Zavukao je obe ruke ispod i preko grudnjaka mi dirao grudi. Pogledao me je, pogledom s kojim je pitao, može li skinuti istu, klimnula sam glavom i u sekundi sam ostala bez nje. Sada je još strastvenije ljubio vrat i prelazio na grudi koje je istovremeno stiskao.
D: Ahh, Mat..i..ja šta mi.. rad..iš.. ahh
Zavukao je ruku ispod mojih hlača i krenuo me dirati. Još više sam uživala do trenutka kada sam se počela uvijati od strasti.
M: Zar tako brzo?
Nasmijao se, a zatim me pogledao sa zadovoljstvom u očima.
M: Mokra si, da ih skinemo, aa?
Tiho mi je šaputao na uho, a od svakog njegovog pokreta, moje je tijelo raslo željom za njim. Otkopčavao mi je hlače i ljubio me istovremeno dok sam mrsila njegovu gustu, crnu kosu, a uz to isprepletajući naše jezike. U par pokreta ostala sam bez hlača, sada sam samo u gaćicama i grudnjaku dok je on bez majice, a dole obučen. Iako nikada nisam otkopčavala muške hlače sada sam pokušala, a on se osmijehivao kroz poljupce.
M: Mo..žeš li?
Nakon što je odvojio usne i usmijerio pogled ka dole, smješkajući se, pitao je. Nasmijala sam se i ja, a zatim ih otkopčala.
D: Mogu i sama.
Zadovoljno sam se osmjehnula te ga nastavila ljubiti dok me je njegov ud sve više pritiskao.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now