Uvod

2.9K 71 3
                                    

Koračam sitnim koracima kroz šetalište koje se nalazi ispred nas, držeći svoju malu sestricu za ruku koja mi je jedina svijetlost u mračnom životu. Pokušavajući potisnuti mnoštvo problema koje imam u životu, ironično sve više nadolaze u mislima. Zašto je život morao biti ovako okrutan prema njoj, prema mojoj maloj Anđeli koja još nije ni svjesna šta je čeka u životu, sama činjenica da gleda pijanog oca svakodnevno kako ispoljava svoje hirove istresajući se na nas tri me užasava.
A: Keka, ja cam cedna.
Izgovorila je kada smo sjele na obližnju klupu koja je oglašavala mir samom pomisli da se nalazi u parku koji nije bučan kao život. Njene riječi su se zarile duboko u srce kao da je mačem probodeno. Stavila sam ruku u jaknu koja je poprilično stara i nadala se da ću bar imati novca za najmanji sok samo da joj mogu priuštiti, da ublaži žeđ. Živimo težak život s obzirom da samo mama radi, a otac se opija i ono što mama zaradi mukotrpnim čišćenjem škola, stubišta i stanova popije.
D: Idemo da kupimo sokić, može?
Rekla sam joj nakon što sam našla par bijednih novčića. Njena malena rukica nakon što se našla u mojoj ruci mi je davala snagu da živim dalje te da se borim za nju, zajedno sa mamom. Nakon što smo došle ispred marketa, morala sam je upozoriti jer zna biti ponekada vrlo nemirna kada dođe u trgovinu dirajući raznorazne stvari, čučnula sam pred nju i uzela joj malene rukice i poljubila.
D: Ljubavi, ne smiješ ništa dirati, važi? Seka ima samo za jedan sokić, kupiti ćemo i izaći, može?
Blago je klimnula glavicom koju je ukrašavala njena kosica potom smo ušle unutra i otišle do police na kojoj su bili sokovi prošavši pored odijela za kuću i vrt. Nakon što sam se sagela da dohvatim sok, nadala sam se da ću zateći svoju sestricu iza sebe, ali je nije bilo. Pogledala sam prema mjestu koje se nalazilo iza nas i vidjela je kako gleda vazne koje su bile skupocijene. Prije nego što sam uspijela doći do nje, odjednom je oborila jednu koja se već sada nalazila u komadićima.
D: Anđela, rekla sam ti da ne ideš nigdje!
Povisila sam ton od straha jer nisam u stanju da platim uništeno.
D: Znaš da nemam novca da mogu platiti ovo.
Ubrzo se našlo par radnika u blizini koji su se već počeli derati na nas.
Radnik: Trebate platiti ono što ste uništile!
D: Ali nemam novca, potruditi ću se da zaradim u što kraćem roku i donijeti vam.
Radnik: To nas ne zanima. Morate odmah platiti!
xxx: Platiti ćemo!
Dubok, muški glas se oglasio iza nas sa prislonjenom rukom na moje rame.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Onde histórias criam vida. Descubra agora