99. dio

564 23 0
                                    

D: Želim jednu uslugu..
Gledao je u mene. Očekujući šta ću reći. Nisam željela oduživati.
D: Želim da odemo zajedno Igoru na vrata i da mu bacim slike u lice da vidi da me ne može više praviti budalom. Možeš li to učiniti?
Nasmijao se. Stezajući me za ruku.
M: Mogu, ali prvo mi moraš odgovoriti na jedno pitanje?
Gledala sam njegove najljepše okice, čekajući pitanje. Klimnula sam glavom.
M: Želiš li biti moja djevojka, zaručnica, žena?
Vrisnula sam neočekujući baš da će me ovo pitati te sam mu se bacila čvrsto u zagrljaj. Stezajući ga najjače što sam mogla.
D: Da! Da! Da! Želim, naravno!
Poljubio me je u čelo, a zatim nam spojio usne u dug, sočan poljubac.
M: Više te ne ljubim kao tuđu.
D: Idemo sada, ljubavi?
Uzela sam ga za ruku te smo krenuli prema autu. Objasnila sam mu gdje Igor živi pa smo se ubrzo našli ispred njegovih vrata. U jednoj ruci sam držala kovertu sa slikama dok sam drugom rukom čvrsto držala Matiju. Pogled koji sam dobila kada je otvorio vrata mi je dovoljno toga rekao.
I: Šta hoćeš?
Drsko je rekao, gledajući u mene.
D: Objašnjenje!
Bacila sam mu kovertu u lice koja je istog trena pala na pod. Sageo se i kada je vidio. Razočarano me je pogledao.
I: Mogu ti objasniti..?
D: Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!
I: Dorotea..
D: Tvoja ljubav je gorka!
M: Druže, nemoj je tražiti više. Imao si šansu i dovoljno je povrijedio, sada je pusti da uživa i bude sretna!
Igor se smrknuo. Ljutito ga je gledao, a zatim sam ja pokazala Matiji da krene.
D: Nikada više ne želim da osijetim gorčinu tvoje ljubavi!
Okrenula sam se i krenula sa Matijom dok je on ostao stajati na vratima, gledajući za nama i držeći slike svojih djevojaka u rukama, djevojaka s kojima je bio istovremeno dok i sa mnom! Čim smo izašli iz zgrade, zagrlio me je jako te se sageo i poljubio mi stomak.
M: Želim da mi rodiš mnogo djece!
Uspravio se te prislonio svoje vrele usne na moje čelo, a onda spustio pogled na moje oči.
M: Volim te!
D: Volim i ja tebe!
Zagrlili smo i tek tada sam shvatila šta znači zaista biti sretan.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now