93. dio

559 21 3
                                    

Kad' tada ću saznati, provijeriti. Teškim pokretima ruke sam izvadila test iz posudice i tada vidjela. Tada sam vidjela dvije crtice što je označavalo da je test pozitivan. Oči su već bile nakvašene suzama kao i lice koje je ubrzo postalo mokro od njih. Tresla sam se kao nikada u životu. Šta da uradim? Znala sam da moram skloniti test iz toaleta jer svaki trenutak se mogu vratiti i vidjeti ga. Zgužvala sam kutijicu dok sam odlučila test zadržati kao uspomenu. Papir sam ubrzo ugurala u ormar, među odjeću dok sam test stavljala između majica. Kada sam začula maminu i tatinu vrisku.
M: Anđela je nestala!
Ušla mi je u sobu kao nikada prije. Snažno sa napetošću. Gledala sam je izbezumljeno. Stojala sam nepomično. Nisam imala snage da se pomjerim.
D: Mama.. šta pričaš ti?
Prišla sam joj i prodrmala je par puta.
D: Jel' ovo neka zezancija, tata?
Obratila sam se tati kojem su oči bile pune suza.
T: Tražili smo odgovarajući šporet i kada smo se okrenuli, nje više nije bilo. Sve smo pretražili, prijavili radnicima, ali nitko ju nije vidio.
Počela sam da vrištim. Moje Anđele nema.
D: Kako ste tako neodgovorni.. jeste li prijavili policiji nestanak?
Jedva sam govorila zbog plakanja koje me je gušilo.
M: Ne mogu ništa poduzeti dok ne prođe 24h.
Izbezumljeno smo se gledali sve troje.
D: I šta vi ste došli kući umjesto da ste je tražili?
T: Kćeri, smiri se. Nadajmo se da će biti dobro i da je na sigurnom.
M: Došli smo ti reći i da idemo zajedno da je tražimo.
Šok za šokom. Ova vijest za mojom sestrom mi je izbacila sve moguće stvari iz glave pa i tu da sam trudna. Uzela sam jaknu i izašla napolje.
J: Ja ju idem tražiti.
Okrenula sam se i rekla roditeljima koji su stojali bez da su išta radili. Strah ih je opkolio. Njoj ako nešto bude, ja neću nastaviti svoj život. Brzim koracima sam silazila niz stepenice. Nisam znala gdje da idem, nisam znala kako da krenem, ali morala sam. Išla sam glavnom cestom, plačući jer suze nisam mogla zaustaviti, a i nisam ni pokušavala, ne zanima me šta će mi netko reći, koračala sam sve dok me nije dobro poznat glas zovnuo.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now