188. dio

476 14 1
                                    

● DOROTEA POV ●
Sjeli smo za stol dok su mi raznorazne misli prolazile glavom. Držala sam Matiju za ruku kako bi smanjila napatest, a iščekivanje je sve više raslo.
M: Hoćeš početi?
Obrati se Igoru na šta on klimne glavom i ravnim tonom izgovori.
P: Igor je mrtav.
Osijetim usporeno disanje, a srce prijeti da će iskočiti iz grudi. Šta će sada biti?
M: Zaje*avaš?
P: Ne, ne.
Nasmiju se obadvojica zatim i Hana nabaci osmijeh na lice dok sam ja ravnih usana sjedila.
D: Šta će biti sada?
P: Sahrana.
Ponovo se začuje osmijeh, a ja dobijem Matijin pogled.
M: Žao ti ga je?
Možda. Možda mi ga i jeste malo žao bez obzira šta mi je sve napravio, ali nije zaslužio da umre mlad.
D: Ne. Nije. Ali, šta će biti sa nama?
H: Nisu ga oni ubili. Samo ranili, a i to ne zna nitko. Da sazna, mogu reći da je na primijer odbrana bila. Ne brini se.
Spusti ruku na moju dok me milo gleda.
P: Nju ću da zaposlim kao privatnog advokata.
Poprijeko ga pogleda.
H: Morati ćeš dobro da mi plaćaš inače ću te prvom prilikom u zatvor smjestiti.
P: Svaku noć, a kad budeš odradila dobar posao, i ujutru ću te plaćati.
H: Debilu.
Osmijehnem se, preslatki su zajedno, pozitivna energija izlazi iz njih, a ljubav je jasno vidljiva. Drago mi je, iskreno od srca, što su zajedno nakon svega što su prošli. Željela je da bude s njim, a sada je s njim i to moju sreću čini potpunijom.
M: Kakvi su vam planovi za danas?
P: Hanini planovi su..da joj zagori doručak.
H: Kad mi je dečko zagorio, može i doručak, neće da primijeti jer.. zagoreno ide zagorenom.
P: Šta mi reče nova djevojka.
H: Ja sam ti stara-nova djevojka.
D: Bivša, sadašnja i buduća.
M: Hana mu je žena.
H: Bravo, Matija.
Dali su si petice, a omda smo nas dvije ustale i otišle završiti doručak.
M: Mi idemo igrati fife.
D: Sav si mi za fife.
H: Uskoro ćeš postati otac, a igraš igrice.
M: Moje dijete čim se rodi će sa mnom igrati.
D: I biti će bolji od tate.
M: Biti će isti mama.
P: Smotan.
D: Ti si smotan.
P: Ja sam Petar. Drago ti je.
Prevrnem očima, ali se zatim i nasmijem.
H: Mi ćemo poslije doručka izaći malo do grada.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora