● PETAR POV ●
Osijećaj bijesa pri pogledu na nju koju monstrum udara, pritisak mi udari u glavu i za sekundu se nađem ispred kapije, a Matija ide uporedno sa mnom. Neću nikome dozvoliti da je udari. Brzim koracima dođem do njih i gurnem Igora prema unutra.
H: Pe..petre?
I: ŠTA VI RADITE OVDJE?
M: Došao sam po ono što je moje.
Odgovori mu Matija, a Hana gleda u mene kojem se po izrazu lica vidi ljutnja. Uhvatim je za ruku, nesvjesno, a zatim pri njenom uzvraćenom dodiru, shvatim šta radim i izvučem ruku iz njene pa je nakratko pogledam i dobacim.
P: Ne boj se.
● MATIJA POV ●
Držim ga za majicu dok se gledamo kao da ćemo ubiti jedan drugog svakog časa.
M: Vratiti ću ti za sve, duplo jače!
P: Ulazi, brate. Meni ostavi njega.
Petar se histerično nasmije pa ga pogledam i dobijem potvrdno klimanje glavom. Pustim Igora, tako da se blago zatetura i uđem unutra, razgledajući gdje je ona. Obiđem sve prostorije na donjem spratu i nigdje je ne nađem što izazove još veći bijes u meni pa se proderem.
M: DOROTEA! DOROTEA!
Ugledam stepenice pa se trčećim koracima počnem penjati prema gore, u isto vrijeme dozivajući njeno ime. Otvorim vrata prve prostorije i ne vidim je zatim druge pa je ni tu ne nađem. Frknem ljutito i otvorim još jedna preostala vrata s nadom da ću je pronaći.
● HANA POV ●
Već par minuta stojimo ispred dok čekamo Matiju i Doroteu, Petar se svađa s njim dok Igor stoji s uperenim pištoljem prema nama. Što izaziva dodatan strah u mom tijelu. Igor povlači okidač i metak završava u Petrovim njedrima, oči mi se napune suzama dok mi se mrak stvara pred istim. Zar se ovo moralo desiti? Zar je morao Petar završiti upucan.
VOUS LISEZ
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"