68. dio

618 30 0
                                    

D: Matija?
Tiho sam rekla očekujući njegovu reakciju, ali kada sam se suočila sa licem osobe koja je sjedila pored mene. Ostala sam šokirana.
D: Matija, šta ti se desilo?
Oči su mu krvave dok se ogromna količina tuge nazirala na njegovom licu. Šta mu se desilo? Nije mi odgovorio već je samo upalio auto i krenuo. Nisam mogla izdržati, a i počela sam se brinuti pa sam spustila svoju ruku na njegovu, očekujući bilo kakvu riječ, ali ne, svojom rukom je prekrio moju uzimajući je u svoju. Duboko je uzdahnuo što je još više pojačalo nestrpljenje i brigu u meni.
D: Reci mi, šta se desilo?
Par trenutaka je šutio, a zatim me pogledao i rekao rečenicu koja mi nije nimalo olakšala.
M: Pričati ćemo kada stignemo.
Nisam imala izbora nego da čekam. Sreća pa smo blizu jer nisam sigurna da bih mogla dugo izdržati. Sklonio je ruku sa moje te sam istu vratila sebi u krilo, uzdisajući zrak duboko namjeravajući se smiriti. Parkirao je ispred mjesta gdje smo uvijek dolazili te izašao, a i ja za njim.
D: Ima li itko?
Gledajući na svjetlo koje se nalazilo unutra sam ga pitala.
M: Nema. Namjerno sam ga ostavio.
Klimnula sam glavom čekajući da otključa prostor u koji smo trebali ući, ali čudan osjećaj me je preplavio, znala sam da nešto neće biti dobro. Kroz misli mi je prošao Igor, gdje je on sada i šta radi? Šta ako me vidi s njim?
D: Zar nisi rekao da ćemo voziti motor?
Pitala sam ga, stojeći ispred vrata zajedno s njim.
M: Jesam li rekao da nećemo?
Uzdahnula sam nakon čega je on otključao vrata, a potom smo ušli. Kada sam zakoračila, shvatila sam zbog čega sam imala loš osjećaj. Pred očima mi se zamutilo, a zatim.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Onde histórias criam vida. Descubra agora