84. dio

536 23 0
                                    

Klimnula sam glavom. Osmjehujući se.
D: Rasturi, bejbe. Pokaži im ko je najbolji!
Privukao me je sebi u zagrljaj te mi skinuo kacigu. Sada smo se gledali bez prepreka. Čisto sam vidjela njegove najljepše oči, ali sada su bile pomalo tužne.
M: Nisi dobro, Dorotea. Da ne ideš? Možeš me pričekati ovdje.
Stegnula sam mu ruku. Dajući mu pusu u obraz.
D: Idemo. Samo udaraj!
Nasmijao mi se, prislonio usne na čelo.
M: Ti goriš.
D: Zbog uzbuđenja.
Pokušavala sam i sebe utješiti, a i njega. Stavio mi je kacigu te sjeo na motor, a i ja za njim. Zagrlila sam ga čvrsto i poljubila u njegova ogromna, široka leđa.
D: Pobijedi protivnika!
Nasmijao se.
M: Ne sumnjaj u mene, malena.
D: Znam da ti to..
xxx: JESTE SE SPREMILI? STALI NA START?
Prekinuo me je isti onaj glas. Nisam uspjela dovršiti rečenicu. Uzeo mi je ruku i poljubio istu, a zatim stavio kacigu i upalio motor. Čekali smo znak da krenemo. Hvatao me je strah kao i trema, ali sam znala da je Matija iskusan i da mi neće ništa biti pored njega.
xxx: TRI! DVA! JEDAN!
M: Sretno nam, malena!
D: Pobijedi, Matija!
xxx: SADA! KRENI!
Krenuo je kao što su i ostali, sve više je povećavao brzinu i prolazio mnoge motore. Prestizao je većinu njih, ali dvojica su se kretala istom brzinom. Matija je sve jače stiskao gas dok sam ja stezala njega sve jače. Vjerovatno mu otežavam, ali se tresem od straha. Svaki tren mislim da ću sletiti s motora. Uspio je ostaviti jedan motor, zaobišao ga je, ali ovaj što je ostao se uporedno kretao pored nas. Momak koji se vozio sam pored nas je pojačao gas, a zatim i Matija. Bio je ispred nas par metara. Nema šta. Brz je. Pobijediti će nas. Počela sam gubiti nadu da ćemo uspjeti i drugi stići jer se još par motora približavalo.
xxx: JOŠ 2 MINUTE SU OSTALE. UBRZO SAZNAJEMO POBJEDNIKA OVE GODINE!
Matija se trudio, ali nije išlo. Sigurno sam mu smetala. Nije mogao od mene.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now