● DOROTEA POV ●
▪ NAKON SEDAM MJESECI ▪
Izlazim nakon tuširanja iz kupaonice te se teškim koracima krećem prema Matiji koji gleda tv u dnevnoj, čekajući mene. Prije nego što zakoračim u dnevnu osijetim kako voda ide iz mene i jake bolove u stomaku, zar sam se upiškila? Pogledam prema dole kada me uhvate bolovi i u leđima pa vrisnem.
D: MATIJA? MATIJA?
U par sekundi izađe iz dnevne izbezubljen te me hvata pod ruku.
M: Jesi li dobro?
D: Krenulo je.
M: Šta je krenulo?
Uspaničeno govori dok me drži oko struka, izgubim snagu te se nađem u njegovom čvrstom naramku. U tom trenutku izlazi i Hana zajedno s Petrom iz sobe te počne vrištati dok me Matija nosi prema izlaznim vratima, Hana prebaci dekicu preko mene pa se i Petar oglasi.
P: Dolazimo odmah iza vas.
H: Sretno dušo moja.
▪NAKON SAT VREMENA▪
Začujem glas bebe što stvori iznemogli osmijeh na mom umornom licu nakon dugotrpnog mučenja, a zatim Matijine hladne usne na čelu kao pečat poslije svega što sam prošla u prethodnih sat vremena.
M: Ponosan sam na tebe.
Ne pušta mi ruku ni sada kao ni cijelo vrijeme dok je bio pored mene pružajući podršku.
xxx: Čestitam roditeljima.
Oglasi se mlada djevojka koja je držala zamotanu bebu u naručju, Matija se odmaknuo tek toliko da mogu uzeti našu bebu, osmijehnem joj se dok mi ga stavlja na prsa, a zatim osijem Matijine usne na ramenu dok su moje na našoj bebi. Pogledam u Matiju koji je bojažljivo dirao naše malo čudo, a kada nam se oči sretoše, primijetim sjaj u njegovima baš kao što je i on u mojima mogao da primijeti.
M: Dobro nam došao, sine!
Razvučemo oboje osmijeh dok ga ponosno gledamo.
D: Dobro nam došao, Emile.
Suza mi sklizne niz obraz i završi na Matijinoj ruci što izazove njegov pogled prema meni.
M: Ljubavi.?
D: Sada sam uplakana zbog sreće koju osijećam. Hvala ti, Matija.
Sjedne pored mene te prebaci ruku iza, grleći me, a glavu nasloni na moju dok drugom rukom nastavlja dirati ručicu našeg sina.
M: Imam sve što mi je potrebno u životu. Volim vas, Dorotea i Emile!Došli smo i do kraja priče
"Tvoja ljubav je gorka".
Hvala svima koji su bili uz mene i podržavali me čitajući priču, ostavljajući voted i komentar. Voljela bih da ostavite svoje mišljenje o priči u komentar. Unaprijed sam vam zahvalna!💕
ESTÁS LEYENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcciónMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"