2. dio

1.6K 54 1
                                    

Izgovorena rečenica me je natijerala da ga pogledam. Zar bih mogla uostalom drugačije postupiti nakon što mi je pomogao?
D: Da, reci, šta možemo uraditi?
Šta je tebi, Dorotea? Zašto dozvoljavaš sebi da se gubiš u njegovim očima? Pokušala sam izignorisati svoje bukvalno rečeno buljenje u njega.
xxx: Samo mi reci svoje ime.
Nisam očekivala da će tražiti ovoliko najmanju stvar.
xxx: Ja sam, Matija i drago mi je što sam vas upoznao.
Pružio mi je ruku i nasmijao se blistavim sjajem, dva reda izrazito bijelih zuba su ukrašavala njegovo lice zajedno sa crnim očima iznad kojih su se nalazile guste, duge trepavice. Uhvatila sam sebe kako ga posmatram. Pružila sam ruku i uzvratila osmijeh.
D: Dorotea, hvala ti za sve.
Trnci su prošli kroz moje tijelo čim su nam se ruke dodirnule.
A: Keka, paja mi ce.
Slegnula sam ramena te pustila njegovu, čvrstu ruku, još jednom mu se osmijehnula i zajedno sa Anđelom krenula prema našem stanu. Okrenula sam se i vidjela kako gleda u nas, osmijehnula sam mu se još jednom te smo ga izgubile iz vida, zamakavši iza ugla koji se nalazio blizu zgrade u kojoj smo živjele.
A: Keka, opet gajame?
Rekla je prije nego što smo ušle u stan. Nisam imala gdje da idem sa njom, ali nikako nisam mogla da uđem ni u ovaj pakao, ali morale smo da ne bi nastali još veći problemi ako nas ne bude kući. Čim smo zakoračile u stan, otac je počeo da galami i na nas.
D: Tata, nemoj pred Anđelom, molim te.
T: Kupite se iz kuće sve tri zajedno, neću da vas vidim više!
D: Šta? Hoćeš da nas istjeraš iz kuće? Gdje ćemo?
Mama je držala Anđelu u rukama i bila je spremna izaći, ali dokle planira da se ponaša ovako.
D: U čemu je problem, tata?
T: Tvoja mater mi ne da novac.
M: Ali nemam novca više, dala bih da imam.
Srušio je sve što je bilo na stolu, a potom prevrnuo stol. Uzela sam Anđelu iz maminog zagrljaja.
D: Idemo, mama.
M: Dorotea, nemamo gdje.
D: Snaći ćemo se, kreni.
T: Neće ići! Vas dvije izlazite iz kuće, dosta mi je da slušam kako se ta dere.
D: Plakao bi i ti da si njenih godina, a da prolaziš kroz sve ovo. Naravno ti to ne želiš da promijeniš, a znaš govoriti kako dijete plače.
Zalupila sam vratima izašivši iz stana sa Anđelom. Gdje da idem? Koga da zovem?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant