141. dio

417 17 0
                                    

● MATIJA POV ●
Ona nije normalna. Šta traži od mene? Dobro, Matija, to je samo jedan poljubac, zbog čega se toliko nerviraš? Ali ne, ja ne želim nijedan njen poljubac. Kako ću onda saznati ako je ne poljubim?
L: Hoćeš?
Tiho, ali sasvim jasno da čujem me je pitala dok je ruke obmotala oko mog vrata. Zatvorio sam oči, približio joj se i ostavio sitan poljubac na njenim usnama. Odmah sam se odmakeo, ali njene ruke su me spriječile u tome, ponovo me je približila sebi, sada je ona spojila usne u duži poljubac, a kada sam shvatio šta radim, odmakeo sam se.
M: Hoćeš mi sada reći šta želiš?
L: Želim tebe.
Sasvim jasno je rekla poslije čega sam prevrnuo očima i odmahnuo glavom.
M: Završena je to priča.
Odričito sam rekao, a ona se osmijehnula.
L: A ti ćeš dobiti Doroteu.
Ništa mi nije bilo jasno, nepomično sam stojao ispred nje do trenutka kada mi se nije približila, ruke nije ni sklonila sa mene tako da joj je bilo još lakše. Svakako, nikada nije ni marila za postupke koje će uraditi.
L: Želiš li?
Njen glas je sve više postajao iritantniji, a ujedno i perverzniji. Okrenuo sam je tako da je ona sada bila pribijena uza zid, a njen osmijeh je postao još veći.
L: Znači li ovo da želiš?
M: K vragu! Ne znam ni šta mi predlažeš.
L: Biti ćeš pored Dorotee.
● DOROTEA POV ●
Gurnuo me je u sobu nakon čega je ušao odmah iza mene zatim me je bacio na krevet i legao na mene.
I: Što sam bio bolji prema tebi, sve si gora. Sada ćeš da vidiš kakav mogu da budem.
Ježila sam se ispod njega, od straha, a on je počeo ljubiti moj vrat te ostavljati par šljivica na njemu.
D: Pusti me...molim te.
Pokušala sam se pomaketi, ali sam bila opkoljena njegovim tijelom. Nisam imala izlaza, šta ako? Šta ako me natijera da vodim ljubav s njim? Na samu pomisao su mi se oči napunile suzama, a zatim su klizile niz obraze dok se on nije niti jednom osvrnuo na njih.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Onde histórias criam vida. Descubra agora