156. dio

413 14 0
                                    

● DOROTEA POV ●
Igor je ušao u sobu, a zatim se obratio Hani.
I: Treba mi Dorotea.
D: Nešto se desilo?
Hana se ustala i stala ispred njega te mu se obratila.
H: Zbog čega ti treba? Da je je*eš na silu?
Nakon njene rečenice je jako čudan osijećaj prošao kroz moje tijelo. Ježim se na samu pomisao, užasava me takva činjenica.
I: Nije tvoja stvar šta ću ja raditi s njom.
H: Pusti djevojku da bude sretna. Vrati je tamo gdje pripada.
I: Ona pripada meni i nitko je ne želi.
H: Tvoj bolesni mozak ne može shvatiti da Dorotea nije tvoja, nije tvoje vlasništvo. Ti samo pokušavaš nahraniti svoj kao što sam rekla maloprije, bolesni ego, držeći je na silu ovdje.
I: Boli te piiip šta ću ja raditi!
H: Ti si bolestan! Nisi normalan. Treba da se liječiš, maloumni bolesniče!
Njegova podiknuta ruka, a zatim zamahnuta prema njoj u pokušaju da je udari no nije uspio jer ga je spriječila, zaustavila mu je ruku u trenutku kada sam se i ja našla pored nje.
I: U ovu kuću da nisi nikad više zakoračila!
Povukao ju je za ruku prema vratima kako bi je istijerao.
H: Ti si navikao da maltletiraš osobe zato i nemaš sreće, a nećeš je nikada ni imati jer je ne zaslužuješ. U ovu kuću više neću ući, ali ti i ja nismo završili.
I: Izlazi napolje!
Bijesno se derao na nju. Išla sam za njima sve dok Hana nije došla do vrata i tada se okrenula prema meni.
● MATIJA POV ●
Pogledao sam u njega jer čim sam pročitao ime "Hana", njegova bivša djevojka mi je prošla kroz misli, vjerovatno nije ona, ali svaki put se sjetim nje kada čujem isto ime. Ustao sam, nisam mogao sjediti i čekati, pogotovo sada kada znam da osijeća isto što i ja. Bijesno sam gurnuo stolicu koja se srušila i izazvala bučan ton, Petar je ustao za mnom te me upitao pitanje na koje nisam znao odgovor.
P: Gdje ćemo? Šta ćemo?
Pružio sam mu drugi list, list na kojem je pisalo ime njegove bivše, ne znam ni sam što sam to uradio, ali sam uradio.
P: Hana.
Tiho je izgovorio ime koje nije dugo, ime koje je izazivalo loša sjećanja, ali i istu količinu sreće koju je remetila jaka bol. Iako nije pričao o tome, znam da ga je boljelo jer ju voli i dan danas, ali ona njega ne, ostavila ga je i samo otišla.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now