88. dio

559 23 0
                                    

Gledala sam ga s pogledom punim mržnje. Kako ću objasniti Igoru? Mnoga pitanja su mi prolazila kroz misli. Njegov pogled je odavao razočarenje.
D: Nikada nisam bila sigurnija u neku odluku!
Krenula sam prema motoru.
D: Od tebe tražim samo da mi obećaš da mi nećeš više prilaziti.
Nagela sam se na motor i gledala u njega koji se približavao.
M: Zadnji put sam te uzeo za ruke i zadnji put ću ti reći da te volim i samo zbog toga što si ti sretna hah ti kažeš da si sretna. Obećavam! Nećeš više vidjeti Matiju blizu sebe. Neću ti više smetati.
Grlo mu se stezalo, vidjelo se na njemu da mu nije svejedno, ali sam morala ovo uraditi.
Sjeo je na motor kao i sama što sam za njim te me je dovezao do zgrade.
M: Čuvaj se.
Gledali smo se s očima punih suza. Nisam znala zašto mi se duša cijepa na djelove kada sama ovo želim. Uzela sam ga za ruku.
D: Idi.
Tiho sam rekla dok sam pokušavala suzdržavati jecaje. Prvi put vidim da se muškarac ovako osjeća.
M: Čuvaj se.
Sišao je i on s motora te stao ispred mene.
M: Mogu li te zagrliti zadnji put?
Odmahnula sam glavom. Okrenula sam se s namjerom da odem, ali sam se okrenula prema njemu kada sam uradila par koraka prema naprijed. Stojao je sa rukama u džepovima. Oči su mu bile pune suze kao i moje. Zatrčala sam mu se i zagrlila ga jako, jako, najjače što sam mogla dok se svaki djelić mene raspadao i udarao od ranjenu dušu što mi je zadavalo još jače udarce. Grlio me je jako. Znali smo i on i ja da je ovo zadnji put. Da nas više nema i da neće nikada biti. Poljubio me je u kosu. Odmakela sam se od njega.
M: Vidiš da mogu.
Pokušavao je okrenuti na šalu kako bi me oraspoložio izgleda, ali ne može me sada ništa oraspoložiti.
M: Izabrala si da budeš s njim i da me više nema u tvom životu.
Čitavo tijelo mi se naježilo dok je srce lupalo prejako, a oči su bile pune suze dok je grlo bilo suho.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora