42. dio

680 31 0
                                    

Gledala sam u njega koji je šutio. Zašto šuti, zašto ne kaže bilo šta? Šta ako se predomisli? Neću imati izlaza iz ove situacije ako me on odbije.
xxx: Svjesni ste da je veliki novac?
Njene riječi su u meni samo produžavale agoniju dok iz Matije nije izlazio niti jedan znak niti jedna riječ.
M: Želim podići svoj novac!
Osmijeh se ozario na mom licu. Neće me izdati. Pomoći će mi. Pogledala sam u njega koji je uzimao novac od nje koja ga je gledala sa osijehom kojim ga je očito željela zavoditi.
M: Hvala.
Rekao joj je nakon što mu je izbrojila dati novac. Pogledao je ka meni i uputio se ka vratima, učinila sam isto.
M: Doviđenja!
Rekao je kad je uzeo za bravu.
D: Hvala, doviđenja.
Osmijehnula sam joj se iz pristojnosti, a rado bih je ubila. Odakle joj pravo da mu se onako smješka? Kada smo izašli, Matija mi je predao novac, a potom uzeo Anđelu, ponovo.
A: Keka..
Zovnula me je nakon što je obavila svoje malene rukice oko njegovog vrata.
A: Jojim Ma..ti..ju
Tada ju je još više stegnuo uz sebe, a potom ju poljubio u čelo.
M: Dušo Matijina.
D: Matija, možeš li odvesti mamu kući?
Pogledao me je, a potom se osmijehnuo.
M: Naravno.
Nakon što smo izašli iz banke. Mama je prišla Matiji koji je idalje držao Anđelu.
Mama: Ne znam kako da ti se zahvalim, dijete. Sramota me je, ali nastojati ću u što kraćem vremenu da ti vratim novac.
M: Ne, ne opterećujte se s tim. Drago mi je da vam mogu pomoći, a novac ne trebate vraćati.
Mama: Zauvijek ću biti tvoj dužnik, ali novac ću vratiti.
M: Idemo doma?
Upitao je Anđelu koja se namrštila.
A: Ocu biti c tobom.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant