83. dio

551 23 0
                                    

Izašla sam par minuta ranije, kako bih sjela na klupu da sam na zraku dok Matija ne dođe, ali ne. Matija je već čekao čim me je vidio, sišao je s motora.
M: Dorotea, jesi dobro? Zašto si tako blijeda?
Slegnula sam ramenima te ga zagrlila.
D: Dobro sam.
M: Ako ne možeš ići, nema veze. Razumijem.
D: Matija, ne brini se. Samo sam se malo prehladila.
M: Ali..
Uhvatila sam se za stomak. Ponovo mi je muka. Uzeo me je za ruku kako ne bih pala.
M: Ajde vrati se kući.
Odmahnula sam glavom.
D: Ne želim.
Uspravila sam se i pogledala ga.
M: Da idemo doktoru? Ne moramo ni ići na trke.
D: Toliko sam željela da idem i ići ću.
Sjela sam na motor, stavljajući si kacigu ispod koje mi je još više bila muka. Upalio je te smo krenuli. Nije vozio brzo kao inače. Približavali smo se mjestu gdje je već bio veliki broj motora kao i ljudi. Parkirao je blizu  te je sišao.
M: Jesi sigurna da možeš?
Vidjela sam da većina djevojaka nije ni skunila kacigu pa sam odlučila da i ja budem s njom.
D: Naravno da mogu.
Sišla sam s motora te ga uzela za ruku jer su se i ostali čuvali. Osijetila sam malo jači stisak na ruci kako smo se kretali mjestu gdje su i ostali bili okupljeni. Očito tu je start. Vidjela sam veliki natpis i potvrdila misli.
xxx: Uuu i bratko je s djevojkom.
xxx2: Nisi nam rekao da imaš malu.
Pozdravljali su se sa njim dok sam ih gledala.
xxx: Ko je mala?
Pružio mi je ruku, uzvratila sam.
D: Dorotea.
xxx: Nemanja.
M: Ovo je Stefan.
Pokazao je na drugog momka koji je bio sa njima.
xxx2: Stefan.
D: Dorotea.
N: Nije ti loša mala.
Rekao mu je nakon što me je odmjerio. Iovako mi je bila muka, daj još odvratnih komentara pa da ispovraćam dušu. Prilazile su mu djevojke, salijetajući ga. Odmjerale su ga dok se u meni krv u žilama ledila.
N: Tamo je.
Matija se ironično nasmijao.
S: Brate, pocjepaj ga i ovaj put.
N: Bratko, imaš dobar komad, nemoj popustiti zbog nje. Nije te nikada dobio ne smije ni sada!
Rukovali su se dok sam ja gledala iza, vidjevši mnogo momaka. Zanimalo me je protiv koga se bori. Tko mu je najveći protivnik?
xxx: Vrijeme je da se spremite i da stanete na startnu crtu!
Oglasio se muški, dubok glas preko razglasa. Matija me je uzeo za ruku, koračajući do motora sam primijetila mnoge poglede na nama, ali se nisam pretjerano obazirala. Kada smo došli do motora, stao je i spustio mi ruke na struk. Gledali smo se ispod kaciga.
M: Spremna?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now