● DOROTEA POV ●
Prvo što sam vidjela kada sam pogledala je Igor koji slaže neke kutije. Iako mi nije bilo drago što ga vidim, odahnula sam s olakšanjem jer sam se prepala. Odmakela sam se od prozora kako me ne bi vidio te sam ponovo sjela u fotelju i nastavila s gledanjem filma do trenutka kada sam začula dozivanje svog imena.
I: Dorotea! Dorotea!
Ustala sam i krenula prema mjestu odakle dolazi zvuk te sam došla do vrata i vidjela Igora kako stoji i čeka.
D: Molim?
I: Kupio sam neke stvari pa ajde otključaj sobu do naše da ih mogu unijeti.
Nevoljno sam klimnula glavom te se okrenula i obavila što je tražio. S vrha stepenica sam ga obavijestila da sam uradila traženo te sam vidjela kako je počeo unositi kutiju za kutijom dok sam sjedila i gledala tv. Umorno je nosio posljednju kutiju te mi dobacio rečenicu od koje mislim da mi se kosa na glavi podigla.
I: Sačekaj me tu, trebamo pričati.
Nisam znala šta će mi ovaj put reći, ali sam znala itekako da nemam volje da ga slušam no šta mi je ostala u životu nego da slušam njegove naredbe.
● IGOR POV ●
Nakon što sam obavio ono što sam imao, otišao sam u centar i kupio što sam planirao te dovezao kući i smjestio. Bio sam smoren, a s obzirom da je noć uveliko bila, počeo me je savladavati i umor zajedno sa snom no zanemario sam to te sam odlučio popričati s Doroteom. Svjestan sam da me trenutno ne želi ni čuti ni vidjeti, ali promijeniti ću ja to ubrzo te će preći u jako veliko iščekivanje mene baš kao i prije. Nakon što sam se presvukao, sišao sam kod nje te se smjestio na krevet, pokazujući joj da sjedne do mene kako bi počeo s pričom. Poslušno dolazi i sjeda nakon čega uzmem njenu ruku i odlučno započnem razgovor.
ESTÁS LEYENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcciónMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"