Nakon posljednje moje rečenice. Osijetila sam jaku bol na ruci te sam spustila isti ka dole. Pogledao je i on, ali nije pustio ruku.
D: Boli me.
Rekla sam s dozom ljutnje u glasu nakon što nisam uspijela izvući ruku iz njegove.
I: Neka boli!
Rekao je odbojno kao da je želio da me boli. Sama činjenica kako se ponaša prema meni dečko kojeg sam jedinog voljela me užasava.
I: Ideš njemu?
Rekao je s ljutnjom u glasu. Još jače je ruku stisnuo, a zatim je naglo pustio.
I: Idi mu!
Gledala sam ga razočarano. Zaista, nisam znala šta da mu kažem više na sve njegove riječi.
D: Tebe volim, Igore. Ne znam zašto si se promijenio prema meni.
Nije se pomijerao kao ni ja. Stojali smo jedno nasuprot drugog i povremeno se pogledali.
I: Zato što te ne želim dijeliti.
Frknuo je kao da je oduvijek imao spremnu rečenicu koju će izgovoriti u ovom trenutku. Njegov pogled je bio na meni, a i ja sam svoj usmijerila na njega nakon što je izgovorio posljednju rečenicu.
I: Je*eno, ne želim. Ti si moja!
Približio mi se te stavio ruku na obraz i krenuo prema usnama, ali se naglo predomislio i vratio unazad korak, sklanjajući ruku sa mene. Zbunjeno sam ga gledala.
D: A ti možeš biti s njom? Misliš da sam glupa pa sam ti povijerovala da ti je rodica? Zar stvarno misliš da sam naivna?
Gledao je u mene s nevjericom. Obrve su mu se spustile tako da je ispalo da me gleda ispod istih. Oči su mu potamnile. Ljut je. Trebala sam mu to reći, imala sam potrebu. Nek zna da nisam naivna djevojčica koja će mu vijerovati sve kao do sada.
I: Misli šta hoćeš.
Spustio se na ugaonu dok sam ja dobila jasne odgovore na sve. Okrenula sam mu leđa i prije nego sam izašla uputila pogled.
D: Hvala ti.
Jedva sam izgovorila, suzdržavajući suze da ne krenu. Ne želim da me gleda takvu.
I: Neću ti ponavljati da mi je djevojka rodica.
Rekao je povišenim glasom, ali sam se napravila da to nisam čula. Otvorila sam vrata i izašla. Kada sam osijetila svjež vazduh na svom licu, a zatim i kroz odijeću, suosjećala sam se s njim. Bila sam hladna, svaki dio tijela me je bolio dok su suze pronalazile mijesto na obrazima. Jecaji su napuštali dušu dok sam umornim koracima s neriješenim problemom kretala se ka zgradi.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"