● DOROTEA POV ●
Odmaknemo se jedno od drugog te pogledamo prema osobi koja je stajala par metara od nas.
H: Izvinite!
Stavi ruke na oči što izazove osmijeh kod nas.
H: Ali nama se ne spava pa smo mislili ako nećete spavati...
Matija je prekine rečenicom.
M: Reci tom debilu nek izađe iz sobe. Ne ujedamo.
Hana se osmijehne zajedno sa mnom, a Petar se pojavi iza nje, spuštajući ruke na njene kukove.
P: Izašao debil.
Obrati se Matiji na šta se nasmiju.
D: Gladni smo.
Spustim ruku na stomak te pogledam u Matiju.
M: A gladni ste mi.
Klimnem glavom, potvrdno.
H: I ja sam gladna.
M: A kada ćete i VI biti gladni?
Naglasi "vi" te pogleda u Petra koji se smješka, zločesto.
P: Biti će, brate.
M: Iščekujemo. Vrijeme je da se ostvarite kao obitelj.
H: Vrijeme je, baš.
P: Poraditi ćemo na tome, a sada idemo jesti, Dorotea i beba su gladni? A za moju malu je normalno da je uvijek gladna.
Smijeh je odjekivao dok smo se spremali kako bi krenuli negdje na ručak. Matija me je zadirkivao dok sam se oblačila.
M: Lijepa ti je majica.
Prevrnula sam očima i pogodila ga jastukom.
D: Znam.
M: Pa zato što je moja.
D: Narcisu.
M: Šta ću kad sam najljepši?
Okrenem se prema njemu te mu se približim i spustim usne na njegove.
M: Može ovo.
Sada on ponovi postupak od maloprije te me udari po dupetu.
M: Može i ovo.
D: Smiri se, malo.
M: Ti si kriva za ovo sve.
D: Ma jesam li? Ako jesam, opet ću.
▪ VEČER ▪
Napokon smo došli kući. Poslije ručka smo šetali, išli u shoping jer Hana i ja nemamo skoro ništa za obući pa su nam dečki kupovala iako smo se protivile, nisu posustali već su nas opremili za par mjeseci unaprijed. Matija je zvao nekog svog prijatelja i naručio me kod njegove žene ujutru na pregled pa smo poslije grada odmah otišli leći kako bi mogli ustati na vrijeme. Ležim na njegovoj ruci dok drugom rukom prolazim dužinom njegovog obraza i zahvaljujem Bogu što mi ga je poslao, što ga imam i što se volimo bez obzira na sve. Grli me dok mu se oči polako počinju zaklapati, ali svaki put se trzne kako ne bi zaspao što izazove osmijeh na mom licu.
D: Spavaj, ljubavi. Umoran si.
M: Na-a.
Promrmlja jedva pa me privuče još bliže sebi.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"