● MATIJA POV ●
Poslao sam joj dvije poruke, ali nisam dobio odgovor. Šta ako su joj uzeli telefon, kako ću se čuti s njom dok ne nađem način da je dovedem sebi? Sve više sam se nervirao, a Petar je sjedio pored mene i izbezumljeno me gledao, vjerovatno što nije ništa znao.
P: Progovori više.
Pogledao sam u njega i nisam znao šta prije da mu kažem. On je osoba koja me razumije u svemu, rijetko koji posao da obavljamo zasebno, može se reći da smo kao braća iako sam dobar sa svima iz klana, s njim imam specifičan odnos i nadam se da će biti racionalniji u ovoj situaciji i da će mi dati odgovarajuće rješenje za problem koji imam.
M: Govorio sam ti za Doroteu.
Klimnuo je glavom i nastavio slušati šta mu imam reći.
M: Trudna je.
Otvorio je usta šokirano dok je skupio oči i gledao u mene.
P: Trudna je?
Pitao me je iznenađujuće, ne znam zbog čega se toliko iznenadio, dešava se.
P: Mislim brate ... jesi ti otac?
Klimnuo sam glavom u potvrdnom smislu te je on otpuhnuo i s olakšanjem nastavio gledati u mene kao i slušati.
M: Njeni ne daju da je oženim. Govore kako će abortirati.
P: Ma šta oni sebi umišljaju?
Frknuo je ponovo iznervirano te je pogled prebacio ispred sebe.
P: Šta ti želiš?
M: Nju.
P: A ona?
M: Želi i ona mene, ali njeni ne daju.
P: Kako znaš da ne daju?
Usmijerio je pogled prema meni.
M: Bio sam tamo.
Ustao je sa stolice te istu gurnuo par metara od sebe i iznervirano frknuo.
P: Ne bi imali gdje živjeti da tebe nije bilo, a sada se tako ponašaju!
Znao sam da govori istinu pa ga nisam želio spriječavati u tome.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AçãoMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"