● MATIJA POV ●
P: Ne možemo ići glavom kroz zid. Moramo smisliti plan.
Svjestan sam bio da je upravu, ali ne mogu mirno sjediti kada, napokon, znam gdje je.
M: Ja idem, brate.
Njegova pojava ispred mene kada je ustao i spustio ruku na mene je bila dovoljan znak da srljam.
P: Bez mene nećeš ići, ali misliš li da ćemo tek tako ući u njegovu kuću i uzeti je? Ne budi smiješan. Znao je da ćeš prevrnuti zemlju kako bi našao Doroteu. Nije taj lud, smislio je sve. Zato trebamo biti mudriji kako bi ga nadjačali.
Njegove riječi su mi dolazile do mozga i postao sam svjestan cjelokupne situacije pa čak i da mu je svaka riječ istinita. Neće biti lako doći do nje, ali pod cijenu svega, njih dvoje ću vratiti gdje im je i mjesto, pored mene, sasvim normalno. Klimnuo sam glavom signalizirajući mu da je upravu nakon čega je sklonio ruku sa mene i zapovijedio mi da sjednem, poslušao sam, svjestan da moram učiniti i smisliti kako da ih izvedem iz pakla.
H: Mogu ja prva ući i vidjeti kakva je situacija zatim ću vam javiti da uđete.
Moram iskren biti i priznati da mi se svidjela Hanina ideja no nisam bio siguran da li će uspijeti. Pogledao sam u Petra koji je lomio prste i gledao ispred sebe, ne pridajući pažnju njenim riječima kao ni mom pogledu.
M: Šta ti misliš o ovom prijedlogu?
Tražio sam odgovor na postavljeno pitanje, ali ga nije bilo. Nakašljao sam se kako bi dobio njegovu pažnju, ali uzalud, to me je dodatno iznervirao pa sam udario šakom od stol na šta se trznuo i pogledao, iznenađeno u mene.
M: I?
P: Šta?
M: Gdje se nalaziš k vragu?
P: Zamislio sam se, je*i ga.
Pogledao sam u Hanu koja nije sklanjala pogled sa njega. U njenim očima se moglo jasno vidjeti koliko ga voli i da joj fali, ali zašto ga je ostavila ako je tako. Tražio sam očima od nje da ponovi riječi, ali kako nije, morao sam jasno reći.
M: Možeš li ponoviti svoj prijedlog, Hana?
Tada me je Petar presijekao pogledom dok se ona osmijehnula i klimnula glavom te ponovila riječi od maloprije.
H: Pa mogu ja prva ući i vidjeti kakva je situacija zatim ću vam javiti pa da i vi uđete.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"