77. dio

571 21 0
                                    

Trenutak u kojem nisam znala šta da radim je baš sada bio. Kako da postpim i šta da uradim? Da odem s njim ili da uradim ono što imam već dogovoreno s Matijom?
D: Ne, ne čekaj.
I: Neću da čekam.
D: Igore, želim da provedem čitav dan sa svojima.
I: Bila si čitav dan, želim da te vidim.
D: Ne mogu stvarno. Vidjet ćemo se drugi put. Može?
Pokušavala sam se izvući kako ne bih otišla s njim jer ipak već imam dogovoreno. Želim to ispuniti i da mi ode iz života.
I: Oke bebo, ljubim te. Pisati ćemo.
D: Važi. Ljubim i ja tebe.
Prekinula sam poziv te otišla po odjeću koju sam planirala obući. Crne tajice kao i duxu te bijelu majicu uz tene.
D: Mama, tataa idem vani.
Obratila sam im se kada sam došla u dnevnu. Pogledali su me i nasmijali se.
M: Do kada ćeš ostati?
T: Pusti dijete neka uživa samo neka se čuva. Važi kćeri?
Uputila sam mu ogroman osmijeh jer po prvi put ne moram paziti do kada ostajem i šta će biti kada dođem kući. Zagrlila sam ih.
D: Nemojte se svađati. Idem sada.
MiT: Čuvaj se!
Mahnula sam im i izašla iz dnevne te se obula. Ne znam zašto sam imala ogroman osmijeh i osjećala se sretno što ću ga vidjeti. Istrčavši iz zgrade, ugledala sam ga kako me čeka kraj motora. Naslonjen na njega sa prekrštenim rukama i osmijehom na licu. Zatrčala sam mu se i zagrlila ga.
M: Što će ovo biti?
Mirisao mi je kosu dok sam bila čvrsto obavijena njegovim snažnim rukama.
D: Samo sam sretna!
Podigla sam ruke visoko, posmatrajući ga.
M: Ima neki poseban razlog?
Stavila sam mu ruku na obraz te prislonila svoje usne na njegov obraz.
D: Sutra pobijeđujemo! Treba li mi veći razlog?
Nasmijao se dok su se jasno vidjeli njegovi kristalno, bijeli zubi. Odmahnuo je glavom, a potom se okrenuo i sjeo na motor.
M: Ajde šta čekaš.
Obratio mi se veselo. Pokušala sam ponoviti postupak od sinoć i da, uspio mi je. Sjedila sam, držeći se čvrsto za njega.
M: Spremna?
D: Uvijek!
Uzviknula sam i krenuli smo. Vozio je polako, a zatim je povećavao brzinu.
D: Smanji maloo! Smanji!
Baš kada sam to izgovorila. Osjetila sam.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now