44. dio

671 30 0
                                    

Pažnju mi je odvukao pogled koji je dolazio iz bašte. Nisam mogla ignorisati osijećaj upečatljivog pogleda, a sve i da sam pokušala nisam uspijela jer se figura približavala nama. Gromoglasan osmijeh djevojke koja nam se približavala je odzvonio. Odmijerila me je čitavu, a zatim me pogledala u oči. Lorena? Šta ona radi ovdje i šta želi od nas? Pogledala sam u Matiju koji je gadljivo pogledao, a ona mu je prišla te stala ispred njega dok sam sve to gledala.
L: Vidim kako možeš nisko, ljubavi.
Stavila mu je ruku na prsa te mu se približila gledajući ga u oči. Šta se ovdje dešava? Ništa mi nije jasno. Kako se oni znaju?
M: Odmakni se s mjesta!
Povišenim tonom joj je rekao dok se pokušavao odmaketi od nje, ali bezuspiješno jer ga je čvrsto držala za majicu.
L: Hodaš sa zauzetom djevojkom?
Nasmijala mu se ironično te dodala povišenim tonom.
L: Mogao si bar ljepšu naći, nije te dostojna!
Nakon izgovorene rečenice, pustila mu je majicu i krenula. Nadala sam se da će nas pustiti i da nas neće tušiti, ali kratko me je držala nada jer se tada približila meni.
L: Zna li Igor da se ku*vaš sa strane?
Nasmijala se glasno, gledajući me prijetećim pogledom.
L: Tvoja sreća neće dugo trajati, zapamti šta sam ti rekla!
Okrenula se i otišla. Njene riječi su me ubole duboko u srce. Ja ne varam Igora kako ona misli jer ja volim tog istog Igora. Matija mi je prišao i uzeo me za ruku.
M: Možeš li jesti?
Tiho me je upitao. Nisam ništa odgovorila jer nisam imala snage, vjerovatno bih zaplakala da progovorim, a ne želim plakati pred prepunim restoranom koji je već čuo većinu toga. Poveo me je za ruku i sjeli smo za sto dok je među nama vladala neugodna tišina koju je ubrzo prekinuo konobar. Matija je naručio dok sam ja za njim rekla samo "isto".
M: Zanemari situaciju koja se maloprije dogodila, ne dozvoli da te dotiču njene riječi.
Podigla sam pogled sa stola i pogledala u njega koji je već gledao u mene.
D: Kako se vi znate? Tko je ona.. tebi?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora