140. dio

432 17 0
                                    

● MATIJA POV ●
Nisam želio da je slušam niti gledam, ali mi je bilo nejasno šta pokušava pa sam se okrenuo i izašao ispred dok je Petar ostao unutra, a ona hodala iza mene sve dok se nisam zaustavio. Tada je prošla ispred mene, spustila ruku na moja prsa i približila mi se izgovarajući.
L: Ne mogu u gužvi o tome.
Podigao sam obrvu, pokušavajući saznati od nje kakve su joj namijere, ali umjesto toga, tiho je izgovorila.
L: Dorotea.
Ime od kojeg mi je srce zakucalo previše brzo, a ona se odmakela od mene i krenula prema stražnjoj strani kluba. Bez ijedne izgovorene riječi sam išao za njom dok su mi se dlanovi znojili, a srce prijetilo da će iskočiti.
L: Može ovdje?
Povukla me je za ruku, zaustavljajući me pored sebe u mraku gdje nije bilo tračka svjetlosti, a o ljudima i da ne govorim. Njene oči su i u mraku sjajile, ali ih nisam želio gledati. Htio sam da čujem šta mi ima reći u vezi Dorotee i da odem odavdje.
M: Šta mi imaš reći?
Čuo sam njen smijeh dok me je približavala sebi.
L: Nećemo tako.
M: Nego kako ćemo?
Sada je ona bila ta koja je stojala ispred mene, dok sam ja bio okrenut leđima prema zidu, približila mi se skroz, samo par milimetara je dijelilo naše usne da se spoje. Nazad nisam imao gdje, bio sam naslonjen na hladnu podlogu, zid. Još nikada nisam doživio ovakvu scenu, što mi je malo i bilo smiješno, ali više me je iritiralo jer nisam mogao smisliti Lorenu pored sebe.
L: Možeš dobiti uslugu za uslugu.
M: Šta nudiš i za šta?
Hladno sam joj postavio pitanje, znajući da neću dobiti nimalo lijep odgovor, ali nisam mogao da samo tako odem jer me nije ni puštala.
L: Šta misliš šta ćeš dobiti?
M: Pitao sam te, Lorena.
L: I ja sam tebe pitala.
Prešla mi je noktima po obrazu što me je dodatno iznerviralo.
M: Počela si da me ljutiš.
Frknuo sam iznervirano gledajući u nju, a ona nije sklanjala pogled s mojih usana. Znao sam koliko želi da me ima, i svaki drugi momak bi rado prihvatio da ima djevojku koju može pozvati u bilo koje doba da se istrese na njoj i da ode, ali ja ne. Ne mogu biti s drugom sve dok ne saznam jel' Dorotea s onim gadom dobrovoljno ili ne.
L: Želim da me poljubiš pa ću ti reći.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant