171. dio

409 14 0
                                    

● HANA POV ●
Njegova spuštena ruka na moj obraz je još više prouzrokovala ubrzanije otkucaje srca, a disanje je postalo neravnomijerno. Bili smo na samo par milimetara, nije sklanjao pogled sa mene, a sve više se približavao.
P: Jesi li idalje onako sigurna da me ne voliš?
Kako slagati osobu koju si čitav život volio da je prestalo, a nije i neće nikada, znam to po ponašanju mog tijela na utjecaj njegove blizine. Počinjem se tresti od emocija koje su me obuzele.
H: Nisam..nisam te nikad'..
Samo milimetar je dijelio naše usne, a onda se čulo otvaranje vrata pa smo se odmakeli, gledala sam u Matiju koji je stajao na vratima.
M: Ja, oprostite.. nisam znao.
P: Svakako idem i ja leći.
Nije me niti pogledao, nije me ni pozdravio za laku noć, samo je odšetao i ubrzo prošao kraj Matije koji je kao ukipljen stajao na jednom mjestu.
H: Nešto je bilo?
M: Trebao sam Petra, ali nisam znao da..
P: Uđi u sobu, svakako ništa nije bilo.
● DOROTEA POV ●
Otvaram oči i shvaćam da sam promrzla. On nije normalan, nakašljala sam se jako, toliko jako da me je počele boljeti. Pogledala sam oko sebe i shvatila da je svanulo. Začula sam zvono na vratima pa sam pokušala ustati no nije mi išlo jer su mi idalje ruke bile svezane. Pokušala sam bar oslušnuti tko je došao i uspijela sam, čula sam dobro poznat glas i osmijeh se sam pojavio na licu koji je ubrzo sklonio kašalj.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora