● DOROTEA POV ●
Napokon sam dobila malo mira, napokon je izašao i nije pored mene više. Udahnula sam duboko i pokušala ga pogledom potražiti no nisam ga vidjela pa sam otvorila vrata i odlučila pokušati pobjeći. Zakoračivši nogom van automobila, Igor me je dočekao, otpuhnula sam i vratila se na sjedište, ali me je njegova ispružena ruka povukla sebi.
I: Izađi malo.
Tužno sam izašla i nagela se na automobil dalje od njega kada mi se približio smjestivši ruke s obe moje strane dok mu se lice nalazilo blizu mog.
I: Rekao sam da se opustiš.
Okrenula sam glavu od njega jer ga nisam mogla gledati. Zbog čega se mora ponašati kao najveći debil?
I: Zar te ne raduje činjenica da nećeš abortirati?
Pogledala sam u njega koji se već osmijehivao.
I: Odgajati ćemo ga zajedno. Ja ću mu biti ot..
Spustila sam ruku na njegova usta, ne dozvoljavajući mu da završi rečenicu. Nikada neće zamijeniti Matiju ni meni, a ni dijetetu koje se rodi. Sklonio je moju ruku te je udahnuo duboko s tim mi šaljući znak da sam ga jače pritisnula.
I: Imati ćemo i svoju djecu.
Približio mi se bliže, toliko bliže da sam osijetila njegov dah na licu. Pomaknuo je glavu niže i sada su se njegove usne nalazile na mom vratu, ostavljajući poljupce dok sam ga pokušavala odgurnuti od sebe što mi nije uspijelo jer je bio uporan u svojoj namijeni. Spustio je ruke na moj struk dok je sve strastvenije ljubio vrat, stegnuo me je jače potom se približio do uha i tiho mi šapnuo.
I: On te je osijetio, želim i ja.
Svaki dio tijela mi se naježio nakon što je izgovorio posljednju rečenicu. Pokušavala sam ga odgurnuti od sebe, ali nijednom mi nije uspijelo samo se još više približio i tada sam osijetila kako me pritiska nešto jako tvrdo.
ESTÁS LEYENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AcciónMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"