46. dio

681 29 0
                                    

Okrenuo je ključ u bravi i upalio auto. Ubrzo smo izašli s parkinga bez da smo razmijenili ijednu riječ. Kada je krenuo u pravcu koji ne vodi ka mojoj kući, nisam mogla više izdržati, morala sam progovoriti.
D: Tamo nije moja kuća.
Pogledao je u mene i osmijeh mu se ozario na licu. Osmijeh od kojeg gori moje tijelo.
M: Tko je rekao da te vozim kući?
Podigla sam obrvu nakon što me je sarkastično upitao. Nastavio je gledati ispred sebe i voziti.
D: Ja sam rekla da me voziš kući.
Naglo je zakočio i parkirao na odmaralište koje se nalazilo kraj ceste. Naši pogledi su se sudarili.
M: Sad' si kao nešto ljuta?
Njegovo lice je zračilo pozitivom dok sam ja pokušavala biti ljuta na njega.
M: A da mi odgovoriš?
Dodao je nakon što je spustio ruku na moje koljeno. Leptirići su mala stvar koju osijetim kada me dodirne, ali sve to pridajem tome da je prolazno i da imam Igora koji nije poslao niti jednu poruku, a ne nešto više nakon zadnjeg viđenja. Približio mi se dok sam sve više ludijela zbog njegove blizine. Nagela sam se na sjedište dok je njegovo tijelo bilo tik uz moje, a njegove oči su gledale u moje usne. Trnci su prošli kroz mene i sve što sam uspijela uraditi je da otvorim vrata i izađem. Zrak koji me je dohvatio pri samom izlasku me je skoncentrisao sve dok nisam vidjela Matiju kako se približava i naslanja na auto do mene.
M: Zašto se ljutiš?
Pogledala sam ga, ali ovaj put nije gledao mene već kamenčiće koji su se nalazili ispred njega.
D: Tko ti je ona, Matija?
Podigao je glavu i oštro me pogledao kao i prijašnji put kad sam pitala za nju.
M: Nije bitna.
D: Želim da mi odgovoriš.
Bila sam uporna u onome što sam nastojala saznati. Odmakeo se od auta i krenuo hodati. Šutio je sve dok nije počeo šutati kamenčiće tek tada me je i pogledao.
M: Bivša koja mi se želi osvetiti.
Blago sam zinula, vjerovatno zbog toga što ovo nisam očekivala. Želi mu se osvetiti, zbog čega to želi? Šta se dešava između njih?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora