73. dio

598 20 0
                                    

Našla sam se u njegovom zagrljaju, pribijena uz isklesana prsa.
M: Tu sam ako mogu ikako pomoći.
D: Tvoja pomoć mi ne treba.
Odmakela sam se od njega, s zatim imala jaku želju objasniti što sam to rekla jer me je začuđeno gledao.
D: Znaš zašto? Zato što si mi sve prebacio, zato što si sve što si učinio nabio na nos. Zato mi tvoja pomoć više i ne treba.
Ljutito sam vikala na njega koji je nepomično stojao ispred mene.
M: Nisi shvatila kako sam rekao. Ne želim se svađati!
D: Hoćeš li me vratiti do bolnice?
M: Naravno.
Krenuo je koračati, a i ja za njim gledajući sve što je priredio za mene. Prelijepo je bilo. Zastala sam ugledavši crveni balon koji je već sada bio u njegovim rukama. Požurila sam prema njemu kako bih vidjela šta piše, ali prije nego sam stigla, balon je bio puknut.
D: Zašto si ga probušio dok ne pročitam?
Viknula sam na njega i s tim samu sebe odala u namijerama. Okrenuo se prema meni s širokim osmijehom.
M: Ionako ti nije bitno šta osjećam prema tebi. Zar ne?
Pogledala sam ka podu, a zatim uzela balon i pogodila ga s istim. Samo kada bi znao koliko mi je stalo do njega. Kada sam se sagela po drugi balon, drugi me je pogodio. Podigla sam glavu prema Matiji koji me je gađao s balonima, uzvraćala sam i ja njemu. Smijeh je odzvanjao prostorijom, a zatim sam njega ugledala ispred sebe. Gledali smo se sa osmjesima. Spustio je svoje ruke na moj struk, a ja sam svoje podigla ka gore i smijestila ih na njegov vrat. Stojali smo par sekundi tako dok ja nisam.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin