170. dio

416 13 0
                                    

● HANA POV ●
Naslonila sam se na vrata dok je on sjeo na krevet.
H: Molim?
M: Mogu te pitati nešto?
Klimnula sam glavom u potvrdnom smislu.
H: Slobodno.
M: Šta je bilo s tobom i Petrom?
Nisam ni slutila da će me baš ovo pitati pa je možda i to pridonijelo prevrćanju želudca.
H: Matija, lezi i odmori, nismo mi više vrijedni spomena.
Ustao je s kreveta i približio mi se.
M: Zašto si ga zapravo ostavila?
Odmahnula sam glavom.
H: Sada ste bitni ti i Dorotea. Laku noć.
Okrenula sam se i otvorila vrata te izašla potom zatvorila i krenula prema dnevnoj gdje je sjedio Petar s podbočenom glavom na rukama. Podigao je glavu čim sam došla i ponovo isti osijećaj kao prije, ugodni trnci kroz moje tijelo. Gledala sam u njega dok je on potapšao mjesto pored sebe.
P: Dođi.
Nisam imala snage da ga odbijem, prišla sam i sijela pored njega.
H: Jesi li gladan?
Odmahnuo je glavom.
P: Odakle ti ova kuća?
Šta da mu kažem? Da živim ovdje, a ne na mjestu gdje sam rekla da ću živjeti. Njegova ruka na mojoj ruci i ponovno prožimanje trnaca kroz čitavo tijelo. Spustila sam pogled ka rukama i tada je sklonio svoju. Zašto mi ovo radi? Zašto me toliko boli?
P: Rekla si mi da ćeš živjeti na skroz drugoj strani svijeta.
H: Zašto je to bitno?
P: Zanima me, Hana.
H: Svakako neće ništa promijeniti između nas iako ti kažem, zar ne, Petre?
Podigla sam pogled prema njemu i suočila se sa njegovim blistavim očima. Srce mi je kucalo brzo dok smo razmijenjivali poglede.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن