Stojali smo par sekundi tako dok ja nisam rotirala glavu na lijevu stranu i nasmijala mu se, a potom slegnula ramenima.
M: Lijepa si.
Par leptirića mi je prolijetjelo kroz trbuh dok sam se sramežljivo nasmijala.
M: I kada se crveniš, predivna si.
Promatrala sam njegove oči sve do trenutka kada mi se počeo približavati. Sklopila sam ih, očekujući usne da se spoje. Dijelilo nas je samo par milimetara kada sam osijetila da se odmaknuo. Otvorila sam oči i pogledala ga nejasnim pogledom.
M: I ti želiš isto što i ja, džaba se opireš.
Sklonio je ruke sa mene, a potom krenuo ka izlazu. Govorila sam sebi da sam glupača koja se ponadala da će je poljubiti, koračajući za njim. Krenula sam prema autu iako njega nisam vidjela.
M: Ići ćemo s motorom!
Povikao je s kuta ustanove. Okrenula sam se ka njemu i došla do njega.
J: Ja ne znam kako ću se popeti.
Rekla sam, gledajući kako sjedi na ogromnom motoru koji je izgledao jako glamurozno. Nakon moje rečenice se nasmijao na šta sam ja prekrstila ruke i gledala ga ljutito.
M: Stavi nogu ovdje.
Reče, pokazujući na dio motora gdje sam trebala staviti nogu.
D: Ali Matija, nemoj se smijati debilu.
Udarila sam ga po ruci, ali se nije prestajao kikotati. Pokušala sam staviti nogu i ubrzo sam se predomislila.
M: Mislim da sam se zezno što sam te pozvao.
Smijao se glasno što je i kod mene izazivalo osmijeh.
D: A jel' sad ti je kasno da se kaješ..
M: Tu nogu stavi tu, a drugu prebaci preko motora i sjedni.
Poslušala sam ga i sjela, upalivši motor sam se krenula micati lijevo, desno.
M: Vidiš nije bilo teško se popeti.
Nastavio se smijati.
M: Slobodno me zagrli, biće ti lakše.
Gledala sam njegova široka leđa sve dok se nije okrenuo.
M: Znam da sam fino građen. Jesi čula šta sam ti rekao?
D: Ha?
Volim slušati kada se smije tada sam i ja sretna.
M: Rekoh, stavi ruke oko mene.
Uradila sam odmah bez da sam se predomišljala.
M: Mogu ti ja staviti?
Pokazao je na kacigu, klimnula sam glavom. Nisam znala svakako pravilno staviti pa sam mu dozvolila. Nježno mi je prešao rukom po obrazu prije nego što ju je stavio i skopčao zatim je i sebi stavio kacigu i krenuli smo nakon što je upalio motor. Već pri samom početku me je uzeo adrenalin.
D: Ovo je predobro!
Derala sam se naslonjena na njegova leđa s rukama oko njega.
D: Već smo stigli.
Tužno sam rekla nakon što je zaustavio ispred bolnice. Slegnuo je ramenima.
M: Želiš da se vozamo još?
D: Sutra? Idem sada da vidim kako je mama.
M: Hoćeš da idem s tobom?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AçãoMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"