144. dio

404 14 0
                                    

● DOROTEA POV ●
Osijetim Igoreve ruke na svom licu pa nevoljno otvorim oči, shvaćajući da je svanulo.
I: Došla je djevojka s kojom ćeš ići doktoru. Razbudi se i spremi, a mi te čekamo dole.
Ustao je i izašao iz sobe dok sam ja ustala i otišla do ormara po odijeću. Prišla sam ogledalu i stala ispred istog, spuštajući ruku na stomak.
D: Bebo, danas je tvoj prvi pregled. Idemo sami bez tate.
Oči mi se ponovo napune suzama, a zatim u mislima odem do Matije, želja da bude pored nas je neopisiva, ali isto tako i neostvariva.
D: Doći će tata i spasiti nas. Odvesti će nas na neko ljepše mjesto i bićemo sretni.
Pomilovao sam stomak još jednom i obrisala suze pa pokupila odijeću te otišla u toalet, kako bih se spremila. Nakon što sam obavila sve što sam imala, sišla sam u dnevni i zatekla Igora kako sjedi s nepoznatom djevojkom. Ustali su oboje i prišli mi. Pružila sam ruku nepoznatoj djevojci koja ju je prihvatila s osmijehom pa me privukla u zagrljaj.
xxx: Hana.
Izgovorila je svoje ime pa sam se odmakela od nje i pogledala je, navlačeći lažni osmijeh na sebe.
D: Dorotea, drago mi je.
I: Hana će vas odvesti doktoru i vratiti će te ovdje.
Klimnula sam glavom pa koračala za Hanom prema izlazu dok nas je Igor pratio.
I: Nemoj da čujem kako je bilo problema.
H: Neće.
Igor me je privukao u zagrljaj, ali ubrzo pustio što mi je dobrodošlo.
H: Idemo mi sada, vidimo se poslije.
Pružila mi je ruku u koju sam svoju smijestila bez imalo oklijevanja. Činila mi se sasvim normalnom osobom, ali mi je stvaralo nejasnoće to što je u blizini Igora. Ako je dobra kako je pored lošeg dečka? Ništa mi nije bilo jasno, ali sam uporedno hodala s njom do trenutka kada smo izašli iz oklopa u kojima sam se nalazila. Pogledala sam oko sebe nakon što je Hana zatvorila visoku kapiju. Idalje nisam vidjela niti jednu kuću u blizini, što je značilo da smo sami ovdje.
D: Hana...gdje je bolnica?
Nakon što smo se smijestile u njen automobil, upitala sam je, nadajući se da će reći kako je što dalje odavdje, ali umjesto toga osijetila sam njenu ruku na svojoj.
H: Mi idemo privatno, u blizini je, nekih dvadesetak minuta odavdje.
Klimnula sam glavom, ne znajući šta da odgovorim.
H: Želim te pitati nešto, može?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now