94. dio

552 21 0
                                    

Brzim koracima sam silazila niz stepenice. Nisam znala gdje da idem, nisam znala kako da krenem, ali morala sam. Išla sam glavnom cestom, plačući jer suze nisam mogla zaustaviti, a i nisam ni pokušavala, ne zanima me šta će mi netko reći, koračala sam sve dok me nije dobro poznat glas zovnuo. Okrenula sam se i suočila sa Matijinim pogledom.
M: Zašto plačeš? Razumijem ako ne želiš reći, znam i da sam obećao, ali te ne mogu gledati takvu.
D: Anđela je nestala.
Oči su mu se raširile te je blago otvorio usta, a zatim pročistio grlo.
M: Nestala? Možda je otišla kod nekoga. Jesi pokušala obići neka mjesta na koja je znala otići. Možda neko igralište?
D: Ona je još uvijek mala i ne ide nigdje sama. Moram ići. Moram ju naći.
M: Idem i ja s tobom.
D: Ne, Matija. Hvala ti, ne želim te zamarati.
M: Znam šta sam obećao, ali ovo je situacija u kojoj želim biti uz tebe i pomoći ti. Moramo je naći!
Koračala sam dok je on hodao pored mene, šutili smo. Začula sam dječje plakanje i ubrzo požurila. Moju Anđelu trpaju u neki kombi. Potrčala sam, ali je Matija već bio pored njih.
M: Pustite dijete!
xxx: Ti ćeš nam reći.
A: Ma..ti..ja!
Kroz plač je govorila njegovo ime. Pružajući mu ruke, ali je nije mogao dohvatiti.
M: Zadnji put vam kažem, pustite dijete!
xxx: Okreni se i odlazi. Tvoje mjesto nije ovdje.
Udario je šakom lika s kojim je pričao, a zatim još jednog pa i onog trećeg. Udarao ih je toliko jako da su njegove ruke počele krvariti. Uzeo je Anđelu koja se već našla na njegovom ramenu s glavom naslonjenom. Gledala sam kako ju drži, zaštitnički. Tada sam i ja pružila svoje ruke prema njoj kako bih ju napokon uzela, ali ona je odmahnula glavom.
A: Andj..eja bude ca Ma..ti..jom.
S njom u naramku je prišao meni.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now