● MATIJA POV ●
Šutio sam cijelo vrijeme kako je Petar uzeo da vozi, nisam želio da stvaram napetost među nama jer sada trebamo da budemo složni. Kada sam izašao iz automobila, imao sam šta i vidjeti, ovo nije niti naselje, ima samo jedna kuća ispred mene dok je sve ostalo prekriveno šumom. Gdje je Dorotea u ovom ukletom mjestu?
H: 4 su sata, moramo se strpiti dok ne svane.
Nisam imao izbora, morao sam čekati iako mi je teško padalo. Oni su svjesniji od mene i vjerujem u njih, znam da će nam pomoći.
H: Ući ćemo kod mene.
P: Hana?
● HANA POV ●
Nakon što sam izgovorila da ćemo ući u moju kuću, Petar me je zovnuo i s tim me iznenadio. Okrenula sam se i pogledala u njega koji je na moje vidno iznenađenje gledao u mene.
H: Molim?
P: Odakle ti kuća ovdje?
H: Ajde da uđemo ako naiđe slučajno, može nas vidjeti, a to neće biti dobro.
Otključala sam vrata i zakoračila unutra, čula sam i njihove korake iza mene.
H: Zaključaj.
Rekla sam Matiji koji je zadnji ušao, Petar je već bio u dnevnoj i razgledao. Osmijehnula sam se shvaćajući da je ostao isti iako je hladniji i distanciraniji, ali to je zbog činjenice što me više ne voli.
H: Imam dva kreveta u sobi, vi se smijestite tamo, ja ću biti ovdje.
Matija je samo klimnuo glavom i krenuo za mnom kako bi mu pokazala sobu dok je Petar ostao u dnevnoj.
H: Tu je ormar, imaš peškir, a tamo ti je wc.
Pokazala sam rukom prema mjestu na kojem je bio wc te sam se okrenula.
H: Ako ti bude nešto trebalo, ne mogneš se snaći, izađi, biti ću budna.
M: Hana.
Tiho je izgovorio moje ime, a zatim mi očima pokazao da zatvorim vrata, nije mi bilo jasno šta želi, ali sam uradila što je tražio.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"