14. dio

845 36 1
                                    

Nagela sam se na njega i tada sam se prepustila njegovim dodirima koji su bili sve jači, a ruke su se počele premiještati sa struka na stomak pa niže. Trgnula sam se kada sam osijetila da je došao do mjesta koje nije smio dirati. Odmakela sam se od njega i okrenula se prema njemu.
D: Jesi li me došao dirati ovdje ili naučiti?
Bijesno sam vrisnula na njega
M: Ja ovdje nisam došao nego si ti.
D: Šta je tebi?
M: Šta je meni? Ja sam stao iza tebe da ti pokažem potez, a ti si se nagela na mene i opustila se. Ti si ta koja se prepustila meni, samovoljno. Imaš još pravo da me napadneš?
D: Možeš li me naučiti ili ne?
Približavao se meni dok sam ja išla sve više unazad i stop, nisam mogla dalje jer me je dočekala hladna podloga, zid. Nagela sam se, a on je stavio ruke poviš moje glave i gledao me u oči, provokativno, a zatim sam osijetila njegov dah na svom vratu, a potom čula riječi.
M: Mogu ja, malena. Možeš li ti?
Gledala sam kao luda u njegove usne, želja je sve više rasla za istima.
M: Izgleda da ne možeš biti skoncentrisana na posao.
Rekao je kada se približio mojim usnama, zatvorila sam oči, nadajući se njegovim usnama.
M: Moraš se skoncentrisati na rad ako želiš naučiti.
Čula sam njegove riječi, ali udaljene od sebe. Ispala sam glupa jer sam se ponadala, samim tim je i on vidio da ga želim.
M: Jesi došla sebi?
Nasmijao se, a potom počeo udarati u vreću. Gledala sam ga bez namijere da prebacim pogled na nešto drugo.
M: Zar sam toliko šarmantan da ne možeš prestati gledati u mene?
Prestao je udarati vreću, ali je meni zato srce počelo udarati brže nakon što se okrenuo i približavao se. Uzeo me je za kukove bez da sam se pobunila i gledao me u oči kao i ja njega.
M: Šta će ti reći dečko kada čuje da padaš na drugog?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now