● MATIJA POV ●
Mogao sam očekivati sve i svašta, ali me ništa ne bih iznenadilo nimalo, ali od ovog pisma sam dobio prvobitni šok. Vidio sam Petrovu glavu ispred sebe, nageo se da vidi šta se dešava, a čim je vidio njeno ime odmaknuo se pa sam drhtavim rukama držao pismo dok sam pokušavao da se smirim.
"Matija, već dugo me nema, znam, ali nisam otišla zato što sam to željela. Igor je došao po mene i odveo me sa sobom, a moji roditelji su se složili s tim. Znam da si sada s njom, nek je prokleta ta Lorena, uzela mi je sve što volim, tebe. Oduzeli su mi telefon tako da ti ne mogu pisati, ne mogu ti javiti gdje sam. Voljela bih da si pored mene, ili da sam ja pored tebe, nije važno, samo da smo zajedno. Išla sam na prvi pregled, bez tvog fizičkog prisustva, ali si mi u mislima uvijek, naša beba je dobro i trudnoća prolazi uredu za sada, ali ja nisam dobro, previše mi fališ. Fališ mi toliko da me svaki dio tijela boli, toliko da kada god pogledam vidim tvoje lice, osijetim tvoje ruke idalje na sebi i to je jedino što želim da osijetim čitav život, tvoje prisustvo. Ne želim da ti kvarim planove u ostvarenju ciljeva, ali moj jedini cilj si ti, ti i naša beba, dom, tvoje ruke oko mene dok držimo naše malo čudo. Ako sam te smorila dok si čitao ovo pismo, oprosti mi, ali imala sam potrebu da ti ga napišem. Zauvijek ću te voljeti, tvoja i samo tvoja, Dorotea!" na trenutke sam pomislio da haluciniram, da uopšte ne čitam ovo, grlo mi se osušilo dok sam osijetio brzo lupanje srca.
P: Gdje je?
Slegnuo sam ramenima, nisam znao gdje je, a niti kako je uspijelo da mi pošalje pismo. Zapravo pismo nije ni poslano, nema adrese, koga je mogao donijeti? Ništa nisam znao osim toga da osijećamo isto, i ja želim da je ona tu, želim da zna da s Lorenom nemam ništa niti ću imati. Dorotea je sve što želim, ona i naše dijete i svim snagama ću se boriti sve dok ih ne nađem i dovedem sebi, a tada... tada ću ih čuvati najbolje što mogu. Vratio sam pismo u kovertu i tada shvatio da ima još jedan papir unutra, brzim pokretima prstiju sam ga otvorio i tamo je pisala kratka poruka "Pismo će ti donijeti jedina osoba koja je uz mene sada, osoba koja mi pruža neizmjernu podršku iako je znam jako kratko, a njeno ime je Hana. Voljela bih da vas upoznam jednog dana. Čuvaj se, voli te tvoja Dorotea."
STAI LEGGENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AzioneMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"