52. dio

671 28 0
                                    

Gledao me je pravo u oči dok mi je srce preskakalo. Šta da uradim, kako da postupim? Počela sam se preznojavati kako je vrijeme odmicalo. Njegov pomalo ljut pogled mi je dao znak da požurim sa odgovorom.
I: Ja ili on?
Ponovo isto pitanje, ponovo riječi koje mi paraju srce na komadiće.
D: Ti.
Osmijeh mu se ocrtao na licu, dok je svoje ruke smjestio na moje obraze i njegove usne su se našle na mom čelu.
I: Znao sam da si pametna!
Rekao je sretno nakon što me je poljubio. Pogledala sam ga u oči, a zatim dovršila rečenicu koju sam maloprije željela reći, ali nisam stigla zbog njegove nagle reakcije.
D: Matija mi je drug. Zašto mi ga braniš?
Ljutit pogled mi je uputio s kojim me je vjerovatno želio upozoriti, ali ne, nisam mogla šutiti. Njegove lice je bilo ljutito kao i oči, a zatim glas. Glas me je presijekao.
I: Kaješ se zbog odluke?
Podigao je obrvu te me pažljivo gledao.
D: Ne kajem se, Igore, ali moraš shvatiti da imam društvo.
I: Druga koji bi te poljubio da nisam stigao na vrijeme?
D: Igore, ne želim se svađati. Moram kući svakako.
Klimnuo je glavom i krenuo prema autu, a zatim smo se uputili ka mojoj zgradi, kroz vožnju smo razmijenili par riječi. Zagrlio me je i poljubio u obraz, a zatim sam čula riječi koje su zaparale uše pri izlaženju iz auta.
I: Ne dozvoli da te vidim blizu njega, neće biti kao ovaj put!
Zalupila sam vratima i krenula prema stanu. Hodajući do istog kroz misli su mi prošle razne stvari i dovela sam se do pitanja da li sam napravila ispravnu stvar. Znam da volim Igora, ali stvari koje je Matija učinio za mene su ogromne i ne mogu ga tek tako napustiti, ali ovaj put moram. Otvorivši vrata, Anđela mi se našla ispred nogu sa podignutim rukama ka meni.
A: Keka, gde je Ma..ti..ja? Jekao je da cemo ici ce iglati.
Šta da kažem sestrici, a da razumije? Kako da joj objasnim da Matije više nema u našim životima?
A: Keka jekao je da ce doci po menje.
Poljubila sam je u obraz.
D: Ljubavi, Matija ima posla, ne može doći. Drugi put.
A: Aji ja jojim Ma..ti..ju mnjogo.
Podigla je rukice, a potom raširila iste pokazujući koliko ga voli. Srce mi se slamalo, ali nisam mogla drugačije postupiti. Spustila sam je, a zatim ušla u dnevnu gdje su već bili roditelji. Nakon dugo vremena, otac me je dočekao sa osmijehom.
T: Bravo, kćeri. Učinila si pravu stvar, vratio sam dug.
Nasmijao se i tada mi je sve bilo jasno. Zbog novca kojim je vratio dug je ovakav. Čudilo bi' me da je iz nekog drugog razloga.
D: Idem ja u sobu.
M: Jesi dobro mila?
Klimnula sam glavom i potom otišla u prostoriju gdje uvijek bježim od problema, soba, moja soba. Nakon što sam se raspremila, legla sam i ubrzo zaspala. Kada sam se probudila, vidjela sam da nisam kratko spavala naprotiv već je 19h. Kako prije? Ustala sam i naravno, oca više nije bilo u kući, a mama i seka su sjedile.
M: Ustala si. Jesi se naspavala, odmorila?
D: Jesam, mama. Moram izaći na kratko da obavim nešto.
M: Važi, čuvaj se.
Poljubila sam mamu, a potom uzela seku i malo je izgnjavila. Uzmem duksericu, obujem tene i izađem iz stana pa krenem na željeno mjesto.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora