Pola noći sam se prevrtala po krevetu u nadi da ću prestati misliti o jednom te istom i sebe ubijeđivala da nisam, prevara nije ako nema fizičkog dodira, a mi smo se zagrlili prijateljski, ali uzalud, sebi nisam mogla dokazati da nisam, a s druge strane jedva sam čekala da svane i da dođe vrijeme kada trebam ići da me uči, nadam se da ću uspijeti pomoći i sebi i sestri kao i mami.
Čujem naglo otvaranje vrata i skačem sa kreveta te gledam prema istima, samo što sam uspijela bar malo zaspati, moralo se ovo desiti.
T: GDJE SI BILA NOĆAS? MISLIŠ DA TE NISAM ČUO?
Da, dragi moj tatica, uf mora uvijek praviti probleme. Ne smijem mu ništa reći, ne smijem mu se suprostaviti jer taj je spreman svašta uraditi.
T: ČUJEŠ LI ŠTA TE PITAM?
D: Izašla sam s prijateljicom.
T: LAŽEŠ. NEĆE NITKO DA SE DRUŽI S TOBOM.
D: Zato što mi je tata alkoholičar.
Osijetila sam jake udarce s obadvije strane obraza.
T: OVO JE NIŠTA, BUDEŠ LI NASTAVILA.
Mama je utrčala u sobu, stojeći uz njega i pokušavajući ga izvući iz sobe dok sam ja držala ruke na obrazima jer zaista jako boli.
M: Smiri se, ostavi dijete, nije ti ništa radila.
T: Nisi je bila u stanju odgojiti. Obadvije ste iste.
Okrenuo se i izašao iz sobe, a potom i iz stana. Mama me je zagrlila i počela plakati. Zagrlila sam i ja nju dok sam pokušavala suzdržati suze.
D: Gdje je Anđela?
M: U dnevnoj.
Ustala sam i otišla kod Anđele. Pružila mi je rukice da ju uzmem potom sam i uradila to. Prislonila sam je blizu sebe jer smirujem se kada je tu. Obećavam ti mila da ću te izvući iz ovakve situacije, izvući ću te od oca alkoholičara.
A: Keka, nemo pakat
Stavila je svoje malene ručice na moje obraze.
D: Biće sve bolje, obećavam ti, živote sestrin.
Poljubila sam je u kosicu, a zatim spustila na krevet.
D: Mama, kada ideš na posao?
M: Slobodna sam danas.
D: E super, ja idem u 15h.
M: Gdje ideš?
D: Ne sikiraj se, znam šta radim.
M: Ah milo moje dijete
Ubrzo je prošlo i vrijeme do sastanka sa njim jer tate nije bilo kući, naravno, otišao je da pije. Žao mi je moje mame koja mora da trpi ovo sve.
D: Idem, doći ću brzo. Čuvajte se. Mama, čuvaj mi Anđelu.
Pozdravila sam ih, a potom izašla. Matija je već čekao u autu pa sam samo ušla, a zatim.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"