Matija je već čekao u autu pa sam samo ušla, a zatim. Zatim kada sam ušla odmijerio me je od glave do pete.
M: Ne možeš u farmerkama učiti borilačke vještine.
Izgovorio je sa dozom ozbiljnosti u glasu.
D: Zašto mi nisi rekao?
Dodao je gas i krenuo u nepoznatom pravcu nakon glavne ceste dok sam ja šutila cijelo vrijeme.
M: Ne boj se.
Stavio mi je ruku na nogu te me pogledao.
M: Neću ti ništa što ti ne želiš.
Sve više je gledao u mene i osmijehivao se dok se u meni budio čudan osijećaj. Poželjela sam da vrati ruku, odmah nakon što ju je sklonio. Naglo je zakočio pred ogromnim uzdužnim objektom koji je ofarban u crno. Ugasio automobil, ali nije izašao već je ponovno stavio ruku na moju nogu, ali ovaj put ruka nije bila malo poviš koljena nego na butini.
D: Šta radiš, Matija?
Sklonio je odmah ruku.
M: Nisam uradio ništa loše.
Izašao je iz auta, a potom i ja za njim. Prišao mi je i pogledao u mene.
M: Idemo?
Klimnula sam glavom i koračala za njim. Otvorio je vrata, a potom sam se našla u tamnoj prostoriji, na kraju prostorije su bila dva reflektora koja su davala trzaje svijetlosti. Bilo je par stolova kao i stolica.
M: Okej si?
Samo sam klimnula glavom u pozitivnom smislu i nastavila sa razgledanjem. Uzeo me je za ruku.
D: Gdje idemo?
Pitala sam ga dok me je vodio, ne puštajući mi ruku. Okrenuo se prema meni.
M: Zbog čega smo došli ovdje?
D: Da se naučim braniti?
Gurnuo je vrata koja su se nalazila ispred nas, a zatim ušao unutra. Prostorija je bila poprilično velika sa raznoraznim spravama kao i vrećama za boksanje. Bila je svijetlija nego prošla prostorija, ali nije bila skroz osvijetljena.
D: I šta sad'?
M: Sada ću ti objasniti osnovne poteze, okej?
D: Da, naravno.
Neočekivano je stao iza mene, zaprepastila sam se kada sam osijetila njegove ruke obmotane oko struka. Kroz tijelo mi je počela jeza, ali ni na sekundu nisam poželjela da skloni ruke. Glavu je smijestio na moje desno rame, ali kako je viši od mene osijetila sam njegovo disanje jer mi je disao pored uha. Nagela sam se na njega i tada.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"