● DOROTEA POV ●
Čim sam ga ugledala, skrenula sam pogled sa njega i usmijerila ga ispred sebe. Čula sam njegove korake kako su sve bliži meni pa sam se stresla, zakoračio je još jednom i stajao je tačno iznad mene s moje desne strane.
I: Ustani s poda, hladno je.
Nisam ga poslušala već sam ostala sjediti gdje sam i bila dok nije došao. Kada je vidio da ga neću poslušati, otpuhnuo je te sjeo na krevet pored mene i počeo mi dirati kosu što je izazvalo da ustanem i odmaknem od njega, ali čim sam ustala njegova ruka me je zaustavila hvatajući moju.
I: Dorotea, ne tjeraj me da radim ono što ne želim.
Puhao je nervozno što je još veći bijes stvaralo u meni. Ustao je s kreveta i približio mi se da sam mogla osijetiti njegov dah na licu, a zatim je spustio ruku na moj obraz, pomislila sam da će me ošamariti ponovo no nije.
I: Zašto mi ne dadneš još jednu šansu?
Pogledala sam u njega bijesno i srela se sa njegovim tamnim očima koje su bile nedefinisane.
D: Jesi li me zbog toga oteo?
Nasmijao se ironično te prislonio i drugu ruku na obraz, gadila sam se sama sebi zbog njegovih dodira, a sada sam ga morala i gledati s obzirom da je držao moje lice rukama.
I: Nisam te oteo. Tvoji su mi te dali...dobrovoljno. Željeli su da te se riješe i nisu marili na koji način.
Oči su mi se nakupile suzama. Kako su mogli da mi urade to? Kako jedan roditelj može da uništi život svom djetetu? Mama, zašto si me rodila ako si me mislila tako lako dati nekome? Nekome da mi uništi život. Osijetila sam suze kako mi se slijevaju niz obraze te sam zatvorila oči jer nisam mogla gledati Igora. Prelazio je prstima preko mojih obraza te na taj način mi brisao suze.
I: Zato ti kažem, budi dobra prema meni pa ću i ja biti dobar prema tebi.
Otvorila sam oči te skupila snagu i postavila mu pitanje za koje sam se molila da dobijem pozitivan odgovor.
D: Možeš li me pustiti?
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"