64. dio

620 26 0
                                    

Gledale smo ga i mama kao i sama ja s očekivanjem šta će reći. Opet ima neki dug? Sigurno se ne pravi fin bez ikakvog razloga. S ogromnim nestrpljenjem sam čekala njegovu izjavu. Spustio je glavu i tada je izgledao kao da skuplja snagu za ono što ima reći dok se u meni sve prekrećalo od strepnje. Podiže glavu, pogled prebaci na mamu i reče.
T: Znam da nisam bio dobar muž, a ni otac, ali želim da se popravim.
Blago sam zinula, gledajući u njega. Imala sam osjećaj da mi se tlo pod nogama trese. Uzeo je mamu za ruku, ne prestajući je gledati.
T: Shvatio sam koliko sam griješio i isto tako bio nepravedan prema vama, nanio sam vam mnogo bola koji neću moći opravdati nikada niti ga izliječiti.
Mama ga je gledala sa očima punih suza dok se meni počelo tijelo tresti, a grlo stezati.
T: Nažalost. Desilo se što se desilo i tada sam shvatio koliko mi značite i koliko vas volim. Možete li mi dati još jednu šansu?
Trenutci tišine su prolazili bolničkom sobom. Nisam znala šta da kažem, a i čekala sam da mama prva reaguje.
M: Hoćeš li prestati piti?
T: Hoću. Nije mi ništa dobro donio samo nam je prevelike štete pravio.
M: Ali..
T: Znam, postao sam ovisnik, ali isto tako znam da ako ne mognem sam prestati piti, ići ću na liječenje.
Mama se osmijehnula, njeni obrazi su se zacrvenili dok se u meni budio osjećaj adrenalina. Željela sam ih izgrliti i izljubiti kao pravu, sretnu porodicu, ali ne. Neću moći tek tako preći preko stvari koje je otac radio.
T: Hoćete mi dati drugu šansu?
Radosno je klimnula glavom moja majka dok su njegove usne završile na njenom čelom i ta gesta me je posjetila na Matiju. Gdje je on sada, kako je i šta radi?
M: Ja ti opraštam i mislim da su svi zaslužili drugu šansu pa tako i ti.
Veselo su se osmjehivali jedno drugom, a zatim je otac pogledao u mene potom i mama.
T: Hoćeš li mi oprostiti, kćeri?
Zrnci znoja su se nalazili na mom čelu, tijelo je podrhtavao, ali sam smogla snage da progutam kneglu koja mi je stojala u grlu te na taj način pročistila grlo kako bih odgovorila na postavljeno pitanje.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt