80. dio

601 21 2
                                    

Nisam više mogla izdržati, nisam ga mogla gledati. Sklopila sam oči i približila usne njegovima te ga poljubila. Nije me zanimalo ništa, apsolutno ništa osim njega. Uzvraćao je poljupce dok me je jače stisnuo za kukove, a ja sam šarala prstima preko njegovih leđa. Zadihano se odvojio od mene te sam se suočila sa njegovim najljepšim očima koje su davale neki poseban sjaj.
M: Zašto me ljubiš ako ćeš njemu otići?
D: Možeš li je*eno pustiti samo ovu noć da uživamo? Možeš li mi ispuniti to?
M: Zašto to tražiš od mene? Znaš koliko mi je stalo da ne želim biti bez tebe, a ako budem s tobom i noćas samo ćeš me još više povezat' sa sobom. Muško sam, a šta sam sebi dozvolio!
Frknuo je glasno zadnju rečenicu da sam se stresla od iste. Spojila sam nam poglede, a zatim stavila ruku na njegov obraz te ga nježno pogledala.
D: Smiri se.
Uzeo mi je ruku i stavio je na svoju lijevu stranu prsa, na mjesto gdje je srce. Kucalo je ubrzano.
M: Jel' sada vidiš šta mi je*eno radiš?
Nisam znala šta da mu kažem pa sam ga poljubila.
M: Onaj kojeg se svi boje tebe moli za ljubav.
Gledala sam ga. Znala sam da je upravu. Znala sam da bi uradio sve što treba za mene, a isto tako sam bila svjesna koliko je opasan i da ostali imaju strah od njega. Znala sam da bi klečao predamnom da to zatražim.
M: Samo me ti pomijeraš.
Uzela sam ga za ruku i povela.
D: Idemo?
Došli smo do motora. Čekala sam da se popne, ali on nije već je stao ispred mene i pogledao me.
M: Zar nisi rekla da želiš biti večeras sa mnom?
D: Idemo na tvoje mjesto.
Tada je njegova ruka završila na mom obrazu s pogledom na mene.
M: Jesi li sigurna da želiš?
Osmijehnula sam mu se te klimnula glavom.
D: Želim. Idemo tamo!
Poljubio me je u čelo. Sjeli smo i ubrzo smo došli do mjesta gdje sam izgubila nevinost. Otključao je i ušli smo. Nisam željela gubiti vrijeme, željela sam ga iskoristiti maximalno. Ovu noć ću biti njegova kao i on moj. Privukao me je sebi, nježno me ljubeći, a zatim me je podigao sebi na struk bez prekidanja ljubljenja. Odnio me je do svoje sobe i spustio na krevet, a zatim se odmakeo od mene na par milimetara.
D: Ništa me ne pitaj. Želim sve.
Osmijehnula sam se mu se, a i on je. Tako je i bilo, po drugi put sam spavala s njim i uživala duplo više nego prvi put.
D: Matija, izvrstan si.
Rekla sam dok sam ležala, naslonjena na njegovu ruku. Mazio me je drugom ne sklanjajući pogled sa mene.
M: Uživala si?
Osmijehnuo se.
D: Itekako.
Poljubila sam ga u obraz.
D: U koliko ćemo se sutra naći?
M: A da budemo zajedno čitavo vrijeme?
D: Znaš da ne mogu. Moram doma.
M: Ti si moj dom.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now