90. dio

565 20 2
                                    

Javila sam se te čula njegov bijesan govor.
I: Čekam te ispred zgrade za pola sata.
D: Sve ću ti objasniti. Volim te.
Prekinuo je. Obavila sam higijenu, ponovo mi je pozlilo, ali ovaj put sam povratila te nakon što sam došla do sebe ušla tiho u dnevnu.
M: Kćeri, budna si.
D: Idem s Igorom mama.
Zagrlila sam je te izašla iz stana. Reći ću mu istinu, nadam se da će razumjeti. Sišla sam, ali ga nije bilo. Pričekala sam par minuta i vidjela njegovo auto kako se približava. Nije niti izašao da me pozdravi. Otvorila sam vrata i sjela.
D: Ćao.
Krenula sam ga zagrliti, ali me je odgurnuo.
I: Šta mi imaš objasniti?
Pogledao je u mene bijesno.
D: Igore, shvatio si sve pogrešno.
I: A kako sam ja to shvatio kada ti znaš da je pogrešno.
D: Samo smo pr..
I: Rekao sam ti već da te ne želim vidjeti blizu njega! S najvećim neprijateljem mi se viđaš iza leđa. Nije dovoljno što mi je rodica bila s njim pa si se i ti počela ha ha družiti s njim.
D: Nisam znala.. trebao si mi reći.
I: Kako objašnjavaš vaše držanje za ruke?
D: Išla sam sa njim zato što mi je posudio novac koji ti nisi želio.
I: I morala si se držati za ruke s njim?
D: Igore, pokušaj me shvatiti.
I: Nemam šta shvatiti. Ti i ja smo završena priča. Ne plači. Ne pokušavaj me zadržati ni na jedan način. Neće ti uspjeti. Sama si ovako željela cijelo vrijeme pa sam ja evo odlučio da donesem konačnu odluku.
D: Ali..
I: Sama si željela ovako. Sada ja više ne želim biti s tobom.
Suze su mi počele kliziti niz obraze.
D: Molim te, Igore.
I: Ne ponižavaj se. Vidiš li šta radiš od sebe!?
D: Ne ostavljaj me, molim te. Volim te.
I: Izađi mi iz auta, Dorotea. Gotovo je i ja više ne želim ništa s tobom. Ćao.
Okrenuo je glavu od mene. Nisam imala izbora, morala sam izaći. Ponovo sam uplakana. Obrisala sam suze kojih je sigurno više bilo sinoć nego sada. Ubrzo sam se smirila te otišla kući.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now