157. dio

407 16 0
                                    

● MATIJA POV ●
Njegovo izmijenjeno lice nakon njenog izgovorenog imena me je podsijetilo na noć kada ga je ostavila i otišla. Noć koja ga je najviše uništila, poslije te djevojke svaka sljedeća mu je bila tu samo na noć i pokušavao je pronaći dio Hane u njima no kako on kaže nijedna nije ni ličila na nju. Bila je to ljubav koja se pamti i danas, bila je to zabranjena ljubav, ali su uprkos svim razlikama opstali do dana kada je ona odlučila da odseli. Bila je Hana jako dobra djevojka jer da nije govorilo bi to i Petrovo ponašanje, znao sam tu djevojku jako dobro i znao sam koliko ga voli, ali sudbina se poigrala sa njima i dovela ih u situaciju da više nemaju ni kontakt. Pokušavao je Petar da dođe do nje, ali promijenila je broj, od dana kada je rekla da ide, izgubili su svaki kontakt, ali ona nije izgubila mjesto u Petrovom srcu i mislim da nikada neće baš kao što ni Dorotea neće izgubiti svoje mjesto u mom životu. Išla je na pregled? Želio sam da budem uz nju i tada, a i svaki sljedeći put, priliku da budem kraj nje za vrijeme prvog pregleda sam izgubio, ali ne smijem dozvoliti da izgubim i za sljedeći. Moram smisliti način kako da dođem do nje, kako da je spasim i dovedem sebi.
P: Je*o te.
Njegova kratka, ali glasna rečenica me je trgnula iz razmišljanja pa sam ga pogledao.
P: Znao sam da te voli, konju.
Oteo mi se mali smješak nakon te rečenice. Sretan sam čovijek što me voli djevojka kao Dorotea, definitivno jesam.
P: Moramo je naći!
M: Moramo, brate, ali gdje da je tražim? Gdje da je tražim kad nemam ni najmanju naznaku gdje može da bude, piiip.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now