● DOROTEA POV ●
Razgovor je tekao opušteno sve do trenutka kada sam osijetila potrebu da je pitam zašto živi ovdje.
H: Tog prokletog dana...morala sam izabrati između njega ili života ovdje.
Osijetila sam bol koji je proizlazio iz njenog glasa dok je pričala o tome pa sam pomislila kako bi bilo dobro da je zaustavim s tim razgovorom. Spustila sam ruku na njenu.
D: Ne moraš pričati o tome.
Klimnula je glavom i pogledala u mene tada sam primijetila ogromnu tugu u njenim očima.
H: Želim.
Naravno, slušati ću je ako želi pričati o tome samo ne želim da je tužna.
H: Ako sam željela da on bude živ, morala sam otići i...izabrala sam njega, živog. Zato sam ovdje.
D: Zbog čega su ti prijetili?
H: Zato što je on bio druge vjere, a u tom malom mjestu, nisu se smijele miješati vjere.
Oči su joj se napunile suzama pa sam je privukla u svoj zagrljaj, pokušavajući je utješiti no nije uspijelo, primijetila sam kako prelazi prstima ispod očiju, brisajući suze.
D: Bili ste zajedno?
H: Jesmo, skoro godinu dana. Znali smo da će biti problema, ali smo uprkos tome ostali zajedno.
D: Još uvijek ga voliš?
H: Volim.
D: A kako je on postupio nakon što su ti prijetili?
Odmahnula je glavom pa se odmakela od mene i spustila ruke na koljena. Rukom sam prešla preko njenih leđa, pokušavajući je utiješiti.
H: On ne zna, ne zna da su mi prijetili. Rekla sam mu da moramo prekinuti jer se selim. Naravno, nisam mu rekla gdje selim jer da sam rekla da ću biti ovdje, znao bi da nisu legalne stvari.
D: Žao mi je, jako mi je žao.
Okrenula se prema meni i zagrlila me, uzvratila sam joj je, pokušavajući je zagrliti što jače kako bi shvatila da nije sama.
H: Znam da je živ i zdrav, to mi je najvažnije.
D: Jesi li ga ikada vidjela poslije toga?
H: Vidim ga svaki put kada odem tamo, ali pokušavam se skloniti da on mene ne vidi.
D: Zašto mu ne kažeš sve?
H: Zato što će..ne mogu to izgovoriti.
Bilo mi je jasno čim je rekla da mi ne može reći, da ne može prevaliti tu riječ preko usana, razumijela sam je u potpunosti.
H: A ti? Kako si ti ovdje?
STAI LEGGENDO
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
AzioneMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"