● DOROTEA POV ●
Sjedim pored Igora na krevetu dok me pokušava zagrliti, ali uspijem izbijeći.
I: Žao mi je, Dorotea.
D: Pusti me, Igore.
I: Prenijelo me je. Dugo me je proganjalo to što si trudna s njim, a sa mnom nisi ni spavala.
D: I šta trebao si me silovati?
I: Ne bi pristala, dobrovoljno.
D: Gadiš mi se.
Ustanem s kreveta, ali njegova ruka me spriječi u izlaženju iz sobe. Okrene me prema sebi pa približi usne mojima, okrenem glavu od njega i pljas. Dobijem šamar. Suznih očiju od prethodnog jakog udarca pogledam u njega.
D: Mrzim te.
Već sada se njegova ruka nađe u mojoj kosi i naglo me privuče sebi pa stavi usne na moje, pokušam izmaketi glavu, kada zadobijem ponovo šamar i naglo otresanje od pod. Svaka kost mi se potresla, a vid se zamutio. On je stajao iznad mene, dok su jecaji napuštali iznemoglo tijelo.
I: Droljo!
Začujem zvono na vratima s čijim zvukovima dobijam olakšanje jer je to značilo da će otići bar na par trenutaka od mene.
I: Pomijeriš li se s tog mjesto u kojem sam te ostavio, ubiti ću i tebe i to kopile u tebi.
Okrene se i izgovori prije nego što izađe. Naslonim glavu na krevet i zatvorim oči zbog bolova.
● HANA POV ●
Pozvonim na vrata te sačekam par trenutaka i na istima se pojavi Igor s ljutim izrazom lica.
I: Šta sad hoćeš?
H: Došla sam da vidim Doroteu.
I: Idi. Nećeš je vidjeti.
H: Pusti me da je vidim.
I: Rekao sam da nećeš.
Zagalami na mene, ali se ne dam zastrašiti.
H: Ući ću na silu. Imam pravo da je vidim.
Pljas! Šamar. Glava mi se zaokrene od udarca, ali ubrzo vratim pogled na njega pokušavajući sakriti bol.
I: Hoćeš li da završiš kao i ona? Hoćeš li da te mučim do iznemoglosti?
Ironično se nasmije, a u meni krv prokuha.
H: Pusti me da uđem!
Povisim glas na njega i ponovo dobijem udarac u isti obraz kao i prije par trenutaka.
I: Nećeš više izaći.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"