121. dio

457 16 0
                                    

● MATIJA POV ●
Došli smo u bolnicu i Petra su odvezli odmah u operacionalnu salu dok su mene odvukli u ordinaciju te mi izvadili metak i previli nogu, dobio sam inekciju protiv infekcije te su me pustili. Kada sam izašao iz ordinacije, na štakama sam došao do Andreja i Filipa koji su sjedili ispred operacione sale i čekali. Sjeo sam i odlučio se obratiti njima bez obzira što su se povukli nakon što im nisam rekao o čemu se radi.
M: Šta su rekli doktori?
Filip je pogledao u mene i popriječio me očima te vratio pogled ispred sebe što me je počelo nervirati.
M: Pa u piiip materinu više!
Frknuo sam ljutito na šta sam dobio poglede od obadvojice.
A: Trebala mu je krv pa smo platili.
Uhvatio sam se za džep jakne i izvadio novčanik kako bi im vratio novac.
F: Ne znam koji se vrag dešava s tobom, ali brate nisi uredan.
A: Vraćaj to u džep dok te nisam išamarao.
F: Matija... kada ćeš nam reći šta se dešava iza naših leđa?
Pogledao sam u njih i odlučio da im sve ispričam, bolje i sada nego da se stvori još veća tenzija između nas. Sada trebamo biti složniji nego ikada, sada se trebamo boriti za Petra koji je ugrožen.
A: Matija?
M: Dobro, momci. Ispričati ću vam.
F: A sjetio se glavonja da nam kaže.
A: Slušam.
M: Ne bih rekao da je ovo mjesto za takve stvari, ali...
Obadvojica su gledala u mene i pozorno su slušali šta ću im reći, imao sam potpunu njihovu pažnju.
M: Postati ću otac.
Filip me je ispod obrva pogledao i blago razdvojio usne dok se Andrej nakašljao.
A: Šta? Matija će biti? Otac? Sada?
Klimnuo sam glavom.
F: Jel' to ona mala što si se trkao s njom?
Nakon ovog pitanja osmijeh mi se izvio na licu jer sam se sjetio tog dana pa sam klimnuo glavom.
A: Ali kakve to veze ima s ovim? Mislim..čestitam brate, ali zašto ste ranjeni?
F: Kada ćeš se ženiti, glavonja?
Spustio sam glavu te je smjestio u ruke i slegnuo ramenima.
A: Šta hoćeš reći s tim sleganjem ramena?
F: Nisi spreman?
Otpuhnuo sam i naslonio se na stolicu, tada je izašao doktor iz operacionalne sale pa smo sva trojica ustala i došla do njega.
M: Kakvo je stanje?

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now