24. dio

783 33 0
                                    

Situaciju za koju mi je mama rekla upravo, mogla sam riješiti samo tako što ću pozajmiti novac. Kao i svaki put, mama mora vraćati njegove dugove kako bi mi mogli nastaviti sa životima jer mu prijete na raznorazne načine, a mama misli da su u stanju i ispuniti prijetnje pa nastoji da vrati njegove dugove koji su sve češće i češći.
D: Ja idem, ali doći ću brzo.
Izgovorila sam nakon što sam vidjela koliko je sati, 9:50h. Matija je rekao da će doći u 10h po mene da idem na praksu. Zagrlila sam mamu koja je ustala nakon zagrljaja i krenula za mnom. Poljubila sam Anđelu, pogled prebacila na osobu koja nam uništava život i s mučninom ga pogledala kako spava kao da nema niti jedan problem u životu, a sam po sebi je ogroman problem.
M: Čuvaj se, dijete moje.
Rekla je majka nakon što sam zakoračila iz stana. Klimnula sam glavom i uputila joj blagi osmijeh u nadi da ću je utiješiti bar na sekundu. Izašivši iz ulaza, ugledala sam Matiju naslonjenog na auto s osmijehom na licu, blago njemu.
M: Uranila si.
Nakon pružene ruke, izgovorio je na šta sam se samo potajno osmijehnula, a zatim ušla u auto.
M: Jesi me poželjela toliko da si požurila?
Prošao je rukom kroz kosu, a zatim stavio nogu na papučicu gasa i sve brže išao.
J: Smanji.
M: Bojiš se?
Gledala sam u cestu kao da letim preko nje, a ne da se vozim u autu.
J: Uspori! Dovraga!
Smanjio je gas, a nakon pogledala prema meni se nasmijao.
M: Stigli smo.
Izgovorio je nakon što je zaustavio auto na jučerašnjem mjestu. Izašla sam i krenula za njim, ali se naglo zaustavio tako da sam se zabila u njega.
D: Gledaj kuda hodaš!
Okrenuo se prema meni i prasnuo u smijeh koji nije zaustavljao par trenutaka, a što je mene dodatno nerviralo.
M: Ti si se zapucala u mene, a govoriš da ne gledam gdje idem?
Ponovo se nasmijao, gledajući u mene.
D: Kreni. Nemam vremena.
Bio mi je isuviše blizu, a sada je stao još jednu stopu do mene na šta sam se ja tresla od uzbuđenja.
M: Zašto? Čeka te tvoj dragi dečko, aa?
Govorio je ironično dok me je gledao u oči.
D: Ne, Matija. Prestani.
Približio je usne mom vratu zbog čega sam se odmah naježila, a potom sam napravila korak nazad, ali beuzspješno. Njegove ruke su me dočekale i privukle me sebi pa samo spustim glavu na njegova prsa dok su njegove ruke idalje na mom struku. Stavim ruke na njegove, a zatim su nam se pogledi spojili. Uzbuđenost je sve više rasla iako nije smijela.
M: Kada ćeš ga ostaviti?
Te riječi su me trznule. Kakvo je to pitanje? Sklonila sam se od njega i pogled prebacila u daljinu.
D: Neću ga ostaviti.
M: Do kad'?
Krajičkom oka sam vidjela njegov osmijeh u kutu usne, a zatim sklonjene ruke sa mene i njegovo tijelo se kretalo prema ulazu u prostoriju. Otključao je i tek onda pogledao u mene. Stojala sam blizu njega tako da sam samo prošla pored njega i krenula ući, ali me je zaustavila njegova ruka na mojoj.
M: Ne možeš ulaziti prva.
Stala sam i pričekala da uđe.
M: Nikada ne znaš šta možeš zateći unutra, a ja sam navikao.
Samo sam klimnula glavom i zaputila se s njim u prostoriju za vježbanje.
M: Jesi spremna?
Tada sam ja njega uzela za ruku.
D: Treba mi jedna usluga.
Rekla sam nakon što se okrenuo prema meni i pogledao me te nakon izgovorene rečenice mimikom zatražio da mu kažem šta mi treba.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora