92. dio

545 20 2
                                    

Baš tada je pogledao prema meni. Ponovo onaj osjećaj kada ga vidim. Presijeklo me je. Osijetila sam zoo vrt, a ne samo leptiriće, ali sve je to pogoršavala osoba koja sjedi s njim. Matija sjedi s Lorenom, zašto? Zašto baš s njom? Ubrzanim koracima sam se kretala jer nisam željela da ih gledam. Mamin blagi pogled kada sam ušla u stan mi je slao toplinu i sve mi je ovo lakše prolazilo jer sam znala da imam njenu podršku.
T: Jesi li bolje, kćeri?
Klimnula sam glavom.
D: Da, tata, dobro sam.
A: Keka.. mama i tata i ja idemo u tjgovinju da kupimo cvacta.
Digla je veselo rukice, radujući se. Njen osmijeh mi je sve. Poljubila sam je.
M: Da, mila.. mi idemo u trgovinu i malo prošetati, a ti lezi i odmori.
Klimnula sam glavom i ispratila ih. Mama je izlazila zadnja pa je ostala par trenutaka sa mnom.
M: Uradi test dok dođemo, važi?
D: Hoću.
Poljubila me je, a zatim otišla za tatom i sestrom. Otišla sam u kupatilo, nakon što sam pročitala uputstvo. Obavila sam nuždu, a zatim pažljivo izvadila test iz kutijice i zaronila ga u posudicu dok sam se tresla. Ostavila sam ga 2 minute, a kada sam trebala pogledati na njega nisam imala hrabrosti. Uzdahnula sam par puta, duboko, kako bih uspjela uraditi što trebam. Kad' tada ću saznati, provijeriti. Teškim pokretima ruke sam izvadila test iz posudice i tada vidjela.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now