● DOROTEA POV ●
Koračale smo teškim koracima, a onda. Sliku koju sam tada vidjela me je ostavila bez riječi, a zabilježila se u sjećanje. Na sredini dnevne sobe u znaku beskonačnosti su klečali Matija i Petar dok su gledali u nas i držali kutijice s prstenjem u rukama. Ne znam čiji je vrisak bio glasniji, Hanin ili moj, ali znam da sam stavila ruke na usta i približila mu se.
M: Želiš li me učiniti najsretnijim čovijekom na svijetu? Želiš li se udati za mene?
Suze su počele kliziti niz obraze čim sam mu pružila ruku, glasno sam uzviknula.
D: DA, DA!
Stavio mi je prsten na prst, a zatim se ustao pa smjestio ruke na moje obraze, gledali smo se par trenutaka dok nije prislonio usne na moje. Razmijenjivali smo poljupce, a onda sam se odmakela od njega i pogledala u Hanu koju je Petar grlio i brisao suze.
M: Nema plakanja, snajkić.
Pogledala je u Matiju, obrisala suze pa šmrcnula. Koračala je prema nama dok je Petar ostao stajati u istom mjestu i gledati za njom.
H: Da tebe nije bilo, nikada do ovoga ne bi došlo. Hvala ti, Matija.
Zagrle se, prijateljski, a onda je Matija uzme za ramena i pogleda.
M: Da tebe nije bilo ni ovoga ne bi bilo. Svjesna si toga, zar ne? Pa s obzirom na to, zasluge idu isključivo tebi.
Približi nam se i Petar pa stane pored mene i oglasi se.
P: Da nije bilo Dorotee i mene. Pitanje je gdje bi vi bili.
Osmijehnem se na njegove riječi, a Matija i Hana se okrenu prema nama.
M: Brate.
P: Hvala ti brate! Da sam slušao sebe, ne bi nikada bio s onom koju volim.
Zagrle se bratski dok ih veselo gledamo Hana i ja.
M: Nekada ponos treba skloniti s puta jer spriječava da dođemo do sreće.
P: Upravu si, brate.
M: Da samo znaš koliko sam ga puta trijeznio zbog tebe.
Obrati se Hani, a ja se osmijehnem znajući da je voli i da je sretna.
H: Sada ćemo piti zajedno.
P: Da proslavimo.
M: Idemo?
Pruži mi ruku koju rado prihvatim.
D: Gdje idemo?
P: Ne idete vi nigdje. Sjedite tu.
Očima pokaže na krevet.
P: Mi ćemo donijeti sve što nam treba.
H: Jel' to Petar govori?
P: Sada sam ozbiljan momak.
M: Uskoro oženjen, muškarac.
D: Čekamo vas.
Tako je i bilo, oni su otišli, a mi smo se smijestile na krevet i počele s pričom. S njom mogu uvijek pričati o svemu, od prvog dana je tako pa sve do danas, a sigurna sam i u budućnosti, vjerujem joj, što je i zaslužila nakon svega što je uradila za mene. Ubrzo su došli i dečki s punim kesama. Smijeh, zabava, šala, muzika, hrana i piće sve je teklo skoro čitavu noć dok se meni i Hani nije počelo spavati pa smo ih nagovorile da krenemo. Imati ćemo dana za druženje, ali i za ozbiljne stvari.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"