● DOROTEA POV ●
Sjedila sam nepomično dok sam gledala u Matiju. Došao je da me spasi? Kako je saznao da me odvodi van države? Suze su se spuštale niz obraze te mi onemogućavale jasnu sliku Matije. Sve što sam mogla vidjeti je da se raspravljaju, ali nisam ništa čula. Pokušala sam da otvorim vrata, ali je bilo nemoguće, udarim nogom od pod automobila i frknem iznervirano.
D: Nek si proklet, Igore!
Okrenem glavu na lijevu stranu i vidim Matiju kako drži Igora za majicu dok mu se ovaj smješka. Šmrcnem par puta i stavim ruku na stomak.
D: Spasiti će nas tata, sigurna sam u to.
Pogledam u stomak, svjesna da još nema bebe jer je tek početak trudnoće, ali isto tako mi je davalo ogromnu snagu i vjeru da će nas Matija spasiti iz ovog pakla.
● IGOR POV ●
Nisam znao da je ovoliko glup. Zar je mogao i pomisliti da ću mu je dati? Ironično sam se nasmijao dok sam gledao u njega bijesnog. Onaj njegov potrčko je stajao iza njega par metara bez ikakvog pokušaja da mi priđe što je ponovo razvilo osmijeh na mom licu.
M: KOJI USLOV? GOVORI!
Počeo je galamiti što me je iznerviralo pa sam ga uzeo za majicu i približio sebi. Uputio sam mu poprijek pogled te mu ironično odgovorio.
I: S njom možeš biti samo... ako vas ubijem zajedno.
Pustio sam ga te se nasmijao, ali sada se još više razbijesnio te udario nogom od asfalt dok pogled nije sklanjao sa mene. Nisam imao vremena da ga trošim na njega pa sam se okrenuo s namijerom da krenem, ali njegov udarac s leđa me je spriječio u namijeri. Okrenuo sam se prema njemu i nabacio osmijeh.
I: Nisam znao da si tolika kukavica.
Stao sam tačno ispred njega i pogledao u lika iza njega.
I: Vas ste dvojica dok sam ja sam i udaraš me s leđa kao najveća kukavica.
Udario sam ga pesnicom posred face na šta je on pokušao da mi uzvrati, ali sam mu zavrnuo ruku i tada sam zadobio jak udarac u međunožje od čega mi se stvorila tama pred očima no nisam posustajao i bacio sam ga na tlo kada nam se pridružio i Petar koji je odgurnuo mene sa njega no prije nego što me je podigao, uspio sam par udaraca ostaviti na šugavom licu. Petar me je bacio na pod i iznad mene stao sa uperenim pištoljem.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"