T: Kćeri, ko je onaj dečko?
D: Tata..
T: Neću te osuđivati samo želim da znam jer.. mnogo si sretnija pored njega nego pored Igora, vidio sam odmah.
Osmijehnula sam se široko, spustivši pogled ka tlu.
D: On mi je samo prijatelj.
Noć je prošla poprilično brzo u razgovoru s tatom i par puta sklopivši oči, ali se ubrzo trznuvši i probudivši.
T: Ja idem po Anđelu.
Klimnula sam glavom.
D: A ja idem pomoći mami da se spremi.
Osmijehnuli smo se jedno drugom i otišli za onim što smo trebali uraditi. Sa širokim, vedrim osmijehom me je mama dočekala. Čvrsto sam ju zagrlila kao i ona mene.
M: Napokon idemo doma.
Pomogla sam joj da se spremi, a zatim smo izašle laganim koracima iz sobe i susrele se sa tatom i sestrom.
D: Tata, ajde ti sa mamom po otpusnicu, a ja ću sa Anđelom pričekati ispred.
T: Važi kćeri, čuvajte se.
Uzela sam ju za rukicu i potom smo izašle ispred. Ogroman parking se nalazio ispred nas dok su klupe bile uz bolnicu. Povela sam je te smo se smjestile na obližnju.
A: Keka..
Pogledala sam je, a zatim privukla sebi i poljubila je u kosicu.
D: Molim bebo?!
A: Gdje je Ma..ti.ja?
D: Već sam ti rekla da ga više nema i da neće dolaziti.
A: Ja njega jo..jiim.
D: Idemo.
U to vrijeme su izašli i roditelji pa smo krenuli doma. Dan smo proveli uživajući i porodičnoj idili koju nikada nismo imali. Već se počelo smrkavati što je značilo da će Matija doći ubrzo po mene. Odnijela sam Anđelu u sobu koja je već spavala tako ostavivši roditelje da budu same. Kada sam ju spustila na krevet, ostavila poljubac na njenom čelu. Odlučila sam potražiti odjeću za vani. U mojim namijerama me je prekinulo zvono na telefonu koje je označavalo poziv. Uzevši telefon sam vidjela Igorovo ime i s tim dobila neočekivani osjećaj u trbuhu. Povukla sam slušalicu za javljanje.
D: Halo?
I: He bebo. Kako si mi?
Veselo je izgovarao riječ po riječ.
D: Dobro sam, a ti kako si?
I: Biću dobro kada te vidim.
Osmijehnula sam se. Željeći isto što i on.
I: Poželio sam te.
D: Hmm koliko?
I: Toliko da ću sada doći po tebe.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"